Menstrueren terwijl zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama2Boys, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2Boys

Mama2Boys Nieuw lid

23 dec 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Op 20 november ben ik gestopt met de pil, 23 november werd ongesteld en 27 november weer rein.
    Nu ben ik 16 december weer ongesteld geworden, dat duurde in totaal 6 daagjes.
    Maar ik voel me zoooo raar en zo anders.
    Ben misselijk, de geur van de afwasmiddel daar word ik zooooo misselijk van en ik heb ook buikpijn. Helemaal onderin, net of ik nog moet menstrueren. Daarnaast ook duizelig en mooeeeeee.
    Ik ga straks testen als ik test heb gehaald, maar is het mogelijk???

Groetttt

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja.. Je kan zwanger zijn en nog ongesteld worden, je hoort af en toe van die verhalen.. Als je denkt dat je misschien zwanger bent zou ik gewoon een test op halen en kijken of er een streepje verschijnt, maar ik zou er niet te veel van verwachten.. Succes, en ben benieuwd! :)

3. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik lees ook even mee, want ik heb hetzelfde.

Normaal gesproken kan ik wel in het bloed zwemmen, en houdt mijn menstruatie zo ongeveer een week aan, maar vorige keer was ik maar twee dagen ongesteld en ook nog eens veel minder.
    (Kon alleen nog maar pootje baden.:D)

4. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Alles kan, maar je kunt natuurlijk ook gewoon een buikgriep of zo hebben. Ik had zelf wel bloedverlies in het begin van de zwangerschap, maar veeeeeel minder dan een menstruatie en ook geen buikpijn. Later wel, toen ook meer bloedverlies maar dat was toen het mis ging. Nogmaals alles kan, een test is zo gedaan, maar inderdaad, reken er niet teveel op.

5. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

15 dec 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    Ik hou je ook even in de gaten.....
    Hier ook 2 dagen voor NOD bruinverlies maar dat houd nu al 2 dagen aan...wacht het even af want de symptomen zijn wel duidelijk aanwezig maar hoop er niet te veel op...

6. Mama2Boys

Mama2Boys Nieuw lid

23 dec 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjonge jonge, was een test gaan kopen met mijn zoontje samen. Toen even naar super de boer. Hij begon te huilen om tijdschriften en om hem af te leiden gaf ik hem etostasje met zwangerschapstest erin, om t voor mij te dragen als afleiding.
    Thuis aangekomen geen etos tasje en geen test.... hij heeft t ergens laten liggen dus.
    Morgen weer kopen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Greetzzzz

7. Syllie

Syllie Actief lid

4 nov 2008
    159
    0
    16
    Hihi,leuk he zoontjes die mee willen helpen....;) Maar ik heb bij beide zwangerschappen tot 4 maanden bloedverlies gehad,wel anders dan een menstr. maar ongeveer 3 dagen wel,5 dagen niet,2 dagen wel,2 weken niet...dus het kan....

Deel Deze Pagina