Ik heb vorige week dinsdag positief getest. Nu had ik op mijn nod en paar dagen daarna wat steekjes en krampjes. Afgelopen donderdag kreeg ik een fikse steek in de avond en daarna voelde ik niks meer. Zondag wel weer wat zeurderig gevoel maar niet echt opvallend, moest er echt op letten. Gister avond wel pijnlijke tepels maar is ook weer weg. Morgen kan ik naar de ha en dan leg ik hem mijn onzekerheid uit. Ik heb dus al 5 dagen geeneen zwanger gevoel (zo van oh daar doet zich iets daarbinnen). Mijn vraag is dan ook Herkent iemand dit of was het een slecht teken, om zolang geen steekjes of pijntjes te voelen?
Kat, allereerst natuurlijk an harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend he allemaal??? Het enige wat ik je kan zeggen is dat symptomen niks zeggen over of het goed of fout zit. Mijn eerste zwangerschap (in september) is met 10 weken geeindigd in een miskraam. Toen was ik bijvoorbeeld heel erg misselijk en moe. Nu ben ik net weer zwanger (SPANNEND) en ben ik bijvoorbeeld bijna niet misselijk. Het verschilt elke keer. Succes en duimen op een goeie afloop.
4.5 week zwanger en je voelt niets Ja, dat kan nog wel even gaan duren.... Je weet nu 1 week dat je zwanger bent, maar voelt AL 5 dagen niets?! Denk dat je het zo moet zien, je hevt nog niets gevoeld. Je kindje haalt nu alleen nog maar voedingsstoffen uit de dooierzak, nog niet eens bij jou vandaan! Die verbinding komt pas later! ik heb m'n hele zwangerschap niets gevoelt, ja het groeien van mijn buik . Maar kwaaltjes, de een heeft ze wel, de ander niet, de een erg, de ander licht....
Kat, Van harte! Ik ben moeder van een kleine meid van inmiddels alweer 5,5 maand. De eerste 12 weken van mijn zwangerschap heb ik meerdere malen last gehad van bloedverlied. De ene keer heftiger dan de ander keer. Iedere keer schoot ik weer in de stress en belde ik mijn vk, maar die kon mij alleen vertellen dat het afwachten was! Verder heb ik de eerste 6 weekjes last gehad van hevige vermoeidheid en idd die steken waar jij het over hebt herken ik... Na de 12 weken leek alles zo goed als verdwenen en heb ik een "over het algemeen" heerlijke zwangerschap gehad. Ze is 3 weekjes te vroeg geboren vanwege het feit dat ik een zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben waar ik overigens zelf niets van merkte. Wat ik je mee wil geven is dat iedere zwangerschap zo verschillend verloopt en vrouwen het allemaal op een andere manier ervaren. Maak je niet te veel zorgen. Vooral genieten! Het is zo bijzonder... Annemiek
Bedankt voor je reactie super80, en natuurlijk gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Het is idd. super spannend en mega slopend. En jazeker hopen we op een goede afloop . Die misselijkheid en die pijnlijke borsten maken me nog niet zoveel uit (dat ik die niet heb), maar die steekjes in mijn buik die mis ik wel. Zelfs bij het hoesten of niezen merk ik niks. Zal toch geduld moeten hebben .
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Bij mijn dochtertje voelde ik vanaf het begin een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, was ook misselijk. Vanaf 6 weken was dat allemaal weg en heb ik een beeldige zwangerschap gehad, tot het einde. Maar nu is het ook om dat ik een kuurtje (candida infectie) heb gehad vlak voor mijn nod terwijl ik de ha gezegd had dat we aan het proberen waren. Nu bleek achteraf dat deze kuur beter niet gebruikt kon worden tijdens een zwangerschap. Nu ben ik dus bang dat het daar aan ligt dat er iets mis is. bah wat kan een mens zichzelf gek maken. Maar morgen naar de ha en dan horen wat hij te zeggen heeft.
Hier hetzelfde. Bij mijn eerste heel veel buikpijn en kramp/bandenpijn gehad. Nu weer zwanger (weet niet hoe lang, denk net 5 weken) en voel helemaal niks.. Tja, kan er ook niet veel over zeggen. Hoop alleen maar dat het goed zit.
GEFELICITEERD!!! Ik heb het ook en het maakt mij ook ontzettend onzeker.. Had hele zere borsten maar nu ook niet meer... Maar als ik die reacties zo lees dan is dat heel normaal.. gelukkig!!
Hoi mag ik je wat vragen? Je voelt dus helemaal niets? Maar vanaf wanneer heb je positief getest? Want ik ben nu dus overtijd..al weet ik niet hoelang...en wie weet ook zwnager...alleen al aantal testen gedaan..za voor het laatst...wat mss voor mn nod is geweest...en ben nog eventjes te bang om weer te testen ( mss doe ik het morgenochtend..uhh straks ) Maar alle testen waren dus heel negatief! Mn eerste zwangerschap kwma ik er laat achter maar had toen alle kwaaltjes bijna die je kan hebben haha...nu voel ik niet echt iets specifieks...en als ik dnek ' iets' te voelen...ben ik bang dat ik het mezelf aanpraat! ( heb alleen btj bolle buik, trage stoelgang ( normaal nooit...ja sorry bah) btj vermoeid...maar dat was het ook) Maar geen teken van ongi liefs!
fafje thanx. Over een uurtje kan ik gaan. Hopelijk stelt hij me iets gerust. Ik voelde bij deze zwangerschap ook helemaal niks. Het was dat ik een (goedkope) ovutest had gedaan tegen de avond voor mijn nod, dacht wat scheelt het. Maar de zwangerschapstest gaf ook licht posi aan de dag erna (echt niet verwacht). Jammer van je negatieve testen, maar wie weet houdt je binnenkort een vet positieve test in handen, hoop het voor je! Misschien maak jij ook wel laat hcg aan.
En? Wat zei de dokter? Ik ben wel benieuwd, want ik herken mezelf wel een beetje in jou..Ik had vorige week ook wel last van krampjes maar nu niet meer..Ik heb wel het gevoel dat ik mijn buikspieren constant aanspan (terwijl ik dat eigenlijk al helemaal niet meer kan..dus een beetje trekkerig gevoel zeg maar..)..Positief blijven denken in ieder geval! Liefs, Anna
De doker zei niet zo heel veel eigenlijk, alleen dat alles mogelijk is (van het ene naar het andere uiterteste en ertussen in). Dusja veel heb je daar niet aan, wat ik ook wel verwachtte. Mij ging het er ook mede om dat dat kuurtje geen kwaad kon. Had ook meteen de vk gebeld en deze zei hetzelfde. Heb wel met 8 weken al een echo wat ik natuurlijk erg fij vindt! Ik ben er nu wel wat geruster op, aangezien mijn testen er vanaf knallen. Echt genieten zit er nog niet in maar dat gaat hopelijk snel komen!!! Fijne kerst!