Help!!! Ik word gek van onzekerheid! Gisteren is MvM nog geweest en de test was duidelijk positief Nu 5 weken en 5 dagen. Gisterenavond ging ik naar het toilet, bij het afvegen leek er in de afscheiding een heel klein zwart korreltje??? te zitten. Ik schrok even, maar niet veel aandacht aan besteed en ben lekker naar bed gegaan. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik best erge buikkrampen (heb normaal wel last van steekjes, maar dit was veel heftiger) maar heel even. Ik schrok, ging naar het toilet, maar de urine zag er (gelukkig) normaal uit. Daarna gegeten, gedronken en weer naar het toilet. Samen met de urine, kwam er ook wat afscheiding uit, alleen zag dat er wat roze kleurig (niet echt rood of bruin) uit en misschien wat wittig iets (wel erg klein). De buiksteekjes (waar ik altijd last van had) zijn nu ook een stuk minder dan voorheen. Als ik nu moet plassen, heb ik ineens ook geen afscheiding meer.... Moet ik hier nu het ergste van denken???? Zijn dit signalen? Wie weet dit? Het liefst wil ik meteen weten waar ik aan toe ben, maar een test nu doen heeft volgens mij ook geen zin? Wordt ik na een MK meteen ongesteld? Ik word zo helemaal gek
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik haal niks uit je verhaal wat een mk zou kunnen betekenen. Ik zelf had ook een soort menstruatie krampjes maar dat is heel normaal. Afscheiding heb ik ook heel veel maar de eene keer minder dan de andere..dus ook dat zegt niks. De rozige afscheiding kan komen door de innesteling. Ik denk dat je gewoon moet genieten en afwachten.
Dank je wel voor je reactie. Die steekjes heb ik ook al de hele zwangerschap, maar die krampen van vanmorgen (heftig) niet. Juist omdat daarna de roze afscheiding kwam en mijn normale krampjes stopten, werd ik toch wel bang... Daarnaast is dit de 1e dag dat ik ineens geen afscheiding mee heb (sinds de roze afscheiding) Daarnaast voel ik me ineens ook niet meer zwanger en heb ik het gevoel dat mijn buik wat platter is, maar dat zal vast ook nog wel niet kunnen??? Vindt de innesteling nog na 5 weken en 5 dagen plaats??
Ja hoor, dat kan. Ook kan het zijn dat je baarmoedermond wat is gaan bloeden. Het gehele gebied is namelijk veel beter door bloed. Ik zie ook nergens iets in je verhaal wat duidt op een miskraam, zoals veel bloedverlies ofzo. Ik heb rond 5 weken en 3 dagen ook ge bloed, ongeveer een half inlegkruisje vol. En dan bedoel ik ook echt rood bloed, geen beetje rozeverlies.Dacht echt dat ik ongesteld ging worden! Daarna een paar dagen bruinverlies gehad. Maar gelukkig geen miskraam gehad.
Je buik kan niet platter worden want tot +-12weken zit je baby achter het schaambot. Dus mocht je een buikje krijgen komt dit door je darmen die al plaats maken. Dus probeer te genieten en af te wachten tot je eerste echo
Ik had ook tussen men 5de en 6de week de 'innestelingsbloeding'. is natuurlijk wel erg schrikken. Positief blijven