Menthol

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Fed, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag alle mentholcrème gebruikt worden tijdens de zwangerschap, voor bijvoorbeeld je benen?
    En menthololie/druppels?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Natuurlijk, waarom niet? Je mag gewoon pepermunt etc eten en die creme eet je sowieso niet op dus daar krijgt je baby niks van mee hoor :)

3. Loe

Loe Niet meer actief

ja het mag gewoon wat vlekjes enzo insmeren, maar geen hele plakkaten maandenlang.

4. Fed

Fed Actief lid

2 apr 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties.

Lou, ik dacht al zoiets gehoord te hebben. Ik zou namelijk graag mn benen met zoiets verfrissends in willen smeren... vandaar de vraag...

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kan gewoon hoor. Ik heb ongeveer 3 maanden Metholgel gebruikt tegen de jeuk op mijn buik van de striemen. Op aanraden van de verpleegkundigen in 't ziekenhuis. Is helemaal geen probleem. Alleen straks als je kleintje geboren is niet meer gebruiken, want het is slecht voor de luchtwegen van beebjes. Maar voor nu kan het absoluut.

6. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Op de reclame van die menthol10 zie je dat ze een zwangere buik insmeren, dus dan ga ik ervan uit dat je het mag gebruiken

7. Bubble

Bubble Lid

13 jul 2009
    64
    0
    0
    NULL
    Canada
    O perfect want dat is mijn enige hoop tegen de verschrikkelijke jeuk van muggenbulten. Normaal slikte ik altijd Anti Histamine pillen maar die mogen niet meer.. :( snif.

Deel Deze Pagina