Heel spannend. Moet alleen wel zeggen dat ik nu echt de voor mij herkenbare pre-menstruatie klachten heb, dus ik ben bang dat t ieder moment komt helaas..
Dat is wel balen. Ik alleen nog steeds die druk in me buik. Zojuist een test gekocht en ga morgen ochtend testen
Wat onwijs balen meis, 13 dagen na IUI vandaag toch? Ik denk dat ik niet eens aan testen toe ga komen, verwacht ieder moment menstruatie, sinds gisteren echt de bekende klachten daarvan. Ik vermoed dat we redelijk tegelijk blijven gaan blijven lopen dan qua behandelingen
Ja vandaag was het 13 dagen. De straks ook al licht bloedverlies gehad. Morgen maar bellen voor de volgende ronde. We houden moed en op een dag komt het goed.. Ja denk ook wel dat we redelijk gelijk zullen blijven lopen
Superjammer!! Snel door naar een volgende kans. En Gliss jij over 2 dagen testen? Ik heb hier heel erg het gevoel dat t wel gelukt is maar dat heb ik wel vaker. Heb al een dochter okt 2016. Daarna bleef zwangerschap uit. Eerste iui...pffff
Ik heb net testen in huis gehaald. Als ik vandaag niet ongesteld wordt dan ga ik misschien morgen al testen op 12 dpo, als hij negatief is dan weet ik genoeg (gezien de krampen) als hij licht positief is dan test ik door tot dag 16. Heb behalve kramp ook zere borsten nu, maar dat heb ik ook al 2x eerder gehad en toen ging ik ook menstrueren, dus daar durf ik geen waarde meer aan te hechten. Voor jou ook spannend. Enerzijds wel goed dat je denkt dat het gelukt is! Ik ben steeds zo negatief. Waarom denk je dat?
Ohoh wat spannend, laat je het even weten? Ik let ook altijd erg op indrooglijntjes op de test, ben nu bang door de spuit dat er wel een indrooglijntje komt. Hopelijk een knaller! Ik heb geen duidelijke reden waarom ik denk dat t raak is. Vooral enorme hoop omdat ik denk dat mijn kansen nu groter zijn. Borsten zijn groter maar wie weet geeft die pregnyl dat ook? Mijn luteale fase is 8 tot 11 dagen. Zit nu op dag 9. Ik spuit gonal-f en pregnyl.
Hier clomid en ovitrelle, flink wat last gehad van de hormonen en vanaf de IUI buikpijn, maar nu echt gevoel menstruatie. Jij hebt ook een wat kortere lf lees ik. Mijne 10-12 dagen.
Nee nog niet, maar nog steeds het gevoel dat t elk moment afgelopen gaat zijn deze ronde. Vandaag zou zijn NOD zijn als ik uitga van mijn eigen cyclus. 12 dpo. Als ik vandaag niet ongesteld word (Wat ik wel verwacht) ga ik morgenochtend een test wagen
Ellanova, OMG ik weet niet meer wat ik nu moet denken. Zou dit nog van de ovitrelle kunnen zijn? Ik ben 13 dagen na de IUI. Ik heb echt nog nooit een streepje gehad, ook geen tuurstreepje. Ik durf niet te hopen. Sorry dat ik jou hiermee lastig val na jou teleurstelling
Oh wauw wat spannend! Wanneer was je eisprong? Ook 13 dg geleden of dag na iui? En wanneer de ovitrelle gezet? Ik zie ook een streepje! Je bent ook overtijd toch? Morgen weer testen om te kijken of hij donkerder wordt! Ik moet nog testen dus nog geen teleurstelling hier.
Ja met mijn korte lf 1-2 dagen overtijd. Het is 14 dagen na de ovitrelle en 13 dagen na de IUI en eisprong. Zeker morgen weer testen! O sorry ik haal alles door elkaar, dat was Missme (sorry! Kutopmerking)