Hallo meiden! Ik had een aantal dagen eerder ook al deze vraag maar het wordt nu alleen maar erger. Heb last van witte afscheiding. Soms als ik op de wc zit loopt het er gewoon een beetje uit. Ook in mijn slipje vind ik steeds enorme witte dikke afscheiding. Wordt steeds erger. Zo'n vies gevoel.. Heb vandaag stiekem al getest maar uiteraard negatief omdat ik over 4 dagen kan testen (tenzij ik natuurlijk ongi wordt) Heb steeds kleine steekjes onderin mijn buik en trekt wat naar mijn navel. Tepels zijn ook wat gevoelig. Hoop dat het een sympthoom is! Iemand enig idee? Thanx!
Zou kunnen dat het symptomen zijn ja. Maar ben je allang met de pil gestopt? Elke cyclus is weer anders, dus kan ook te maken hebben met bepaalde hormonen.
Sinds augustus 2008 gestopt. In november 2008 zwanger geraakt en in januari 2009 een miskraam gekregen maar inmiddels al wel een keertje netjes op tijd weer ongesteld geweest.
ik had gister al een testje gedaan....natuurlijk negatief.... Mochtenochtend weer een testje doen.....ben erg benieuwd....Ik heb goede hoop maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik ongi. We zullen zien
Heb je niet 'gewoon' een schimmelinfectie? Als je een inwendige schimmelinfectie heb dan kun je ook veel dikke, witte afscheiding hebben. Je hoeft dan verder niet eens jeuk te hebben!
Dat heb ik precies hetzelfde! Echt continu ook een rommelig gevoel in mijn buik linksonder, met flink wat steken continu! Ook heb ik continu witte afscheiding, ik voel het soms gewoon lopen, heeeeeel smerig! En voordat ik ongesteld moet worden heb ik normaal nooit last van mijn borsten/tepels, en nu branden mijn tepels er bijna af! Wel heb ik dat ik continu heel erg vol zit, en me heel erg weeig/misselijk voel! Ik heb goede hoop, mag maandag testen (maar stiekem wil ik het zondag op mijn verjaardag doen ..)!
@novia: wat jij zegt over dat je tepels branderig aanvoelen dat heb ik wel vaker gehoord bij vrouwen! Als je dat normaal niet hebt dan ben ik benieuwd of het bij jou ook een goed teken is! Laat je het weten?
Ja Lotto natuurlijk laat ik het weten! Ik weet zelf hoe irritant het is als mensen wel zeggen dat ze gaan testen, maar dan vergeten te posten wat de uitslag was! Stiekem ben ik dan rete-nieuwsgierig! Maar het wachten duurt zooo lang, echt niet normaal!
ja hahaha dat heb ik ook, dan ben ik ook echt nieuwschierugggg! We horen t nog wel en hopelijk positef nieuws
Ik had eigenlijk altijd afscheiding vlak voordat ik ongesteld moest worden (en ook idd van dat vieze witte spul wat er soms zomaar uit liep) dus het wil niet alles zeggen... veel succes en hoop dat je positief test!