Ik heb het boek opperdepop van de appie en daar staat dat je melk kunt gebruiken om het hapje gladder te maken. Nu bedacht ik me net dat bereidde melk niet nog een keer opgewarmd mag worden toch? Nr 1 melk heb ik het over dan. Ik wil steeds meerdere porties maken en invriezen, omdat ik ook op werkdagen haar zelfgemaakte hapjes mee wil geven. Klopt mijn redenatie dat ik beter geen melk kan toevoegen aan de hapjes? NB: ik hoef alleen antwoord hoor, als je wil discusieren over het wel of niet bijvoeden voor 6 maanden, stuur me dan maar een pb...
hay! Nee hoor dat kan prima! heb ik in het begin ook altijd gedaan ( gewoon een klein scheutje, om het wat smeuiger te maken) Nu doe ik het gewoon met wat kook vocht. Suc6 ermee! liefs Emmie
Ik deed het altijd met wat kookvocht en later gewoon jus van het vlees wat ik voor hem braadde (zonder kruiden dus) Groetjes anita
je kunt volgens mij gewoon de melk gebruiken om het wat "gladder' te maken, maar weet het natuurlijk niet zeker, maar je kunt als je het niet vertrouwd de melk pas toevoegen op het moment je het uit de diepvries haalt en verwarmd... gr.smoekie
Je kunt dit ook heel goed even navragen bij de telefonische infolijn van Nutricia of Friso. Die weten het beste hoe dat met invriezen en heropwarmen zit.