positive test streep na paar uur verdwenen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moniek1986, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Ik ben gister terug gekomen uit het buitenland.
    Ik heb daar vorige week een zwangerschaps test gedaan en daar was gewoon duidelijk een positief resultaat deze moest je binnnen 3 tot 5 minuten aflezen dus dat was allemaal goed.

een half uurtje later keek ik nog eens en het stond er nogsteeds. We gingen weg en we kwamen een aantal uren later terug en ik besloot nogmaals te kijken maar tot mijn verbazing was het rechte streepje verdwijnen en een beetje gekronkelt streepje verschenen alsof het uitgeveegde pen/stift was.

Het fijt dat dat de test het eerste half uur positief is geweest kan ik er toch van uit gaan dant ik zwanger ben nie?

Ik heb trouwens wel vast een afspraak gemaakt bij de gyn voor 1 feb. maar was even nieuwschierig naar jullie antwoord .

alvast bedank

groetjes moniek

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Moniek,

na 5 minuten is die test niet meer betrouwbaar omdat het dus vaak gebeurd dat een streep dan verdwijnt, maar soms zelfs nog komt. Allebei niet meer betrouwbaar. Dus je bent gewoon zwanger!

Groeten Brigitte

3. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je dat geeft me toch weer wat meer zelf vertrouwen

4. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Daar ben ik weer. Zoals U ziet in het boven staande zie je dat ik een positieve test gehad heb nu heb ik weer getest voor de zekerheid en het is nu negatief hoe kan dit??? Iedereen verteld dat ik zwanger ben en blijkt het waarschijnlijk niet zo te zijn gebeurt dit vaker en hoe kan dat de positive test is inmiddels 2 weken geleden trouwens

bvd.

5. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie weet hoe dit kan gebeuren

6. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ik weet niet hoe dit kan, heb het ook nog nooit gehoord. Misschien is het verstandig om via de huisarts je bloed te laten testen, dan weet je het zeker!

Groet Evelien

Deel Deze Pagina