HUH...........????????????? Nee wij niet, hoort bij de behandeling!! Volgens mij doet Dusseldorf het wel, maar daar moet je voor heel veel dingen apart betalen, omdat het in het buitenland is volgens mij. Welk ziekenhuis zitten jullie?
nee jette is bij brussel in België. Tja je hebt er wat voor over heh hihi. 50 euro valt idd nog mee. xxx
wat goed, wij hebben ook 3 top embryo's. Maar 2 worden al teruggeplaatst volgende maand. Hopelijk blijven ze direct zitten, maar ja je moet je altijd zelf toespreken dat het wel niet zo zal zijn. Maar voor jou maar te hopen dat de verse blijft zitten
ben jij eigenlijk voor een speciale reden naar belgie of woon je daar! sorry als ik teveel vraag hoor hihi!
Nou wij wonen wel in belgië ( net 5 km over de grens van maastricht) want ik ben een maastrichtenaar eigenlijk. We zijn eerst in behandeling in genk geweest maar daar waren we niet zo te spreken over de gyn. Toen zijn we naar jette gegaan aangezien we daar goede dingen over lazen. De gyn is iig een heel groot verschil! maar toch elke keer 1,5 a 2 uur rijden. Dus dat is soms wel een nadeel maar voor een wondertje doe je alles xxx
hahah tja meestal vinden de toeristen het heel erg mooi en leuk, moet zeggen op het vrijthof vinden wij ook erg gezellig. Maar ja wij zijn zooooo gewend aan maastricht die "speciale"dingen zie je dan niet meer, heb jij vast ook met waar jij woont
Wij gaan tussen kerst en Oud & Nieuw ook naar o.a. Maastricht!!! Volgens mij is er tot 3 december Winter Wonderland in Maastricht, toch???
ohh leuk! jah zijn we nog nooit geweest dus leek ons leuk omdat met kerst te doen!gezellig met zijn tweeetjes
hihi! dat zou echt de mooiste kerst worden. stel het is raak dan krijg ik voor kerst mijn eerste echo!
Volgens mij moet je bij het MCK betalen ervoor, omdat het een kliniek is, in het ziekenhuis hoef je er niet voor te betalen dacht ik. Ik vraag me alleen af of je dit niet terug kan krijgen via de verzekering... Want de behandeling wordt wel gewoon vergoed. Ik zou er eens een mailtje/telefoontje aan wagen!
er staat met dik gedrukte letters dat dit voor eigen rekeing is en niet bij je verzekering kunt terug vragen. en ach wat is 50euro.maar lief dat je mee denkt! het staat zelfs op de site van ze