Stef's 1e ICSI in Düsseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stef1978, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Naar 5 mislukte IUI pogingen hebben we in december gesprek gehad over Isci. Sinds begin febr. begonnen met 2x daags 75+ Puregon, afgelopen zaterdag 7 febr. FM meeting gehad zag er goed uit. Maandag 9 febr. opnieuw FM meeting stuk of 20 folikels te zien mooi op maat. Gebeld met Düsseldorf woensdag 11 febr. om 11:50 Punctie!

Donderdag gebeld 11 mooie eitjes, waarvan 7 bevrucht en vrijdag 13 febr. om 9:50 terugplaatsing van 2 prachtige emmy's en 5 in de vriezer.

Maandag 23 februari mag ik bloedprikken en krijg ik op 25 februari de uitslag! Spannende tijd de komende weken! :(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super zeg!
    Duim voor je!

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Succes meid,

Ik voor je duimen!

Liefs Maaike

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He Stef,

Ik zie dat jij inmiddels dus weer een stapje verder bent in het traject. Ik ga keihard voor je duimen dat je over twee weken een positieve test in handen hebt.

Gr. Daan

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Super meid, ik duim ook mee!

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Bedankt allemal, en Daan ja idd we ijn een stap verder in de mm. We hopen dat dit de laatste stap mag zijn en dat het lukt!

Liefs

7. Jinthe81

Jinthe81 Lid

5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hey Stef,

Toevallig zag ik dit topic en was ff nieuwschierig..Jij schreef (en Daan ook) toen bij de eerste IUI..En helaas nu hier..
    Zoals je aan mijn onderschrift kunt zien heeft de 2e ICSI in Dusseldorf ons geluk gebracht! De 1e hebben we geen terugplaatsing gehad, hadden maar 2 eitjes waarvan allebei niet bevrucht. Dus die poging was al snel over. Nu hadden we er ook 11, waarvan 6 bevrucht. Ook 2 teruggeplaatst en 4 in de vriezer!
    Is nog heel pril en heel eng allemaal.. Denk steeds dat het niet zo is of dat het wel mis zal gaan..Durf nog niet echt blij te zijn..Mag gelukkig over een week voor een vroege echo..
    Heel veel succes deze week op het wachtbankje (weet het nog maar al te goed en lijkt nu nog steeds of ik erop zit, allemaal zo raar en onwerkelijk). Ik ben superblij iig dat we voor Dusseldorf hebben gekozen, duim dat jij net zoveel geluk hebt!
    Daan>met jou ook alles goed?

Groetjes Jinthe!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    stef heel erg veel sterkte met die nare wachtweken ik weet nog hoe erg ze zijn brrrr...ik kan alleen maar positief denken over dr scholtes in dusseldorf omdat hij en zijn team me mijn mooiste en grootste wonder hebben gegeven.... na de zomervakantie gaan wij ook weer een poging wagen en hopelijk hebben we dan ook weer zoveel geluk. succes meid

:idea: jinthe

op naar een mooi knipperlichtje gefeliciteerd meis

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Stef, daar gaan we natuurlijk voor, dat dit de laatste stap is. En dat je er mega goed nieuws komt 25 februari. Ik duim keihard voor je!

Jinthe, tje wat leuk om jou hier te zien en met nog een heel mooi onderschrift! Super zeg, van harte gefeliciteerd!
    We zijn in oktober 2008 gestopt na de 3e mislukte IUI. We moeten nu door voor IVF/ICSI maar vanwege de heftigheid daarvan gaan we pas beginnen na de zomervakantie. Eerst weer even tijd voor onszelf en de relatie. We gaan waarschijnlijk ook naar Dusseldorf. Jij lekker gaan genieten nu he! Wanneer heb je de eerste echo? Laat je het dan even weten hoe het was?

Liefs Daan

10. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@ Jinthe, wat geweldig als ik dat dan lees dan krijg een klein beetje meer hoop! Durf bijna niet te denken dat het deze keer mss gaat lukken voor ons! Je hebt TP gehad van 2 emmy's zie ik en je krijgt de 24e je 1e echo zo spannend zeker of weet je al dat het 1 of mss 2 zijn! ooohhh wat spannend zeg, ja de wachtweken zijn echt niet leuk maar ja je moet he. Normaal ben ik al niet zo'n geduldig type en dat heb je dit, nou dan wordt je wel op de proef gesteld! Wij hebben in nov '08 onze 5e iui gehad helaas werd ook dat niets en de gyn wou een gesprek met ons ivm ICSI en nu zitten we hier! Gek is dat dan en jammer dat we mekaar hier dan weer tegen komen, wel goed bedoeld hoor.

liefs

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Mijn duimen draaien ook voor jou!

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Stef,

Jij zit in de ww en in het bezit van twee mooie emmy's!
    Spannnend meis! Veel succes deze ww!

P.s. is het in Dusseldorf anders dan in NL? Of een andere procedure?

Liefs Nikkie

13. Jinthe81

Jinthe81 Lid

5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hey allemaal,

Daan>Ja, het hakt er zeker in al die behandelingen..Kan me voorstellen dat je even rust neemt om straks met goede moed er weer tegenaan te kunnen gaan! Ik ben zelf echter zo ongeduldig en er waren zo ontzettend veel mensen in onze omgeving zwanger dat ik geen pauze wilde..
    We hebben dinsdag de 24e de echo, zal dan als het goed is 6w en 2 dagen zijn. Hopenlijk een hartje en zo niet (als het toch te vroeg nog is daarvoor), dan missch zien dat er wat zit en of het er 1 of 2 zijn..Bij geen hartje drukken ze ons er die week erop wel weer tussen, maar dan hoef ik iig niet zo lang te wachten tot ik iets concreets zie..

Stef>spannend spannend spannend zeg...Hoop zo op een goed resultaat!

Nikkie>Wij hebben de 4 IUI's wel in NL gedaan, maar de 2 ICSI-pogingen in Dusseldorf.
    Weet dus niet of er heel veel verschil in zit..
    Weet alleen dat in Dusseldorf de punctie onder algehele narcose is (erg fijn!) en dat ze daar assisted hatching toepassen wat wij dus ook hebben gedaan..Dat er geen wachtlijsten zijn en dat Dusseldorf volgens mij best een goed succespercentage heeft..Succes!

Liefs, Jinthe.

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Jinthe sluit me helemaal aan aan het stukje van Düsseldorf ook wij hebben idd assisted hatching gedaan en de algehele narcose was ook fijn, had jij een aantal uur later ook pijn? Ik wel wat, vooral s avonds vondt het niet fijn om te lopen of om zitten te gaan! Dag ernaar was beter!

15. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Ik vind de puncties erg meevallen gelukkig. Alleen assistent hatching ofiets ken ik niet. Is dat ze de schil van je eicel doorbranden? Is dat ook beter voor de innesteling?

liefs Nikkie

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hoi nicky
    ja met assited hatching halen ze een klein stukje schil weg zodat je embryo beter kan innestelen het is echter GEEN garantie dat je daardoor zwanger raakt.je hebt alleen een iets grotere kans .
    ikzelf heb de 1e x zonder gedaan en bij het terugplatsen van cryo's heb ik het wel gedaan en toen was het ook meteen raak.
    maar nogmaals een garantie is het niet het is alleen een hulpmiddel voor je embryo om makkelijker uit de schil te komen en zicht vast te zetten in je baarmoeder

17. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    oke Silvia, bedankt voor je antwoord!
    Misschien ook wel iets voor mij. Aangezien bij mij het innestelen niet zo goed gaat....

Liefs Nikkie

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He Stef,

Al meer als de helft zit er al op! Nog minder dan een weekje, mijn duimen draaien een tandje hoger!

Liefs Daan

19. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dankje Daan idd weer een dag erbij! Maandag prikken en dan Woensdag de uitslag! Zo Spannend!

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    gph wat een verassing, nog een dusseldorf ganger...wist ik helemaal niet...
    zo zijn er stiekem best veel volgens mij..

succes met de laatste wacht dagen..

ik waarschijnlijk rond 1 maart een cryo tp...
    dat is dan de 4de in dusseldorf

Deel Deze Pagina