wij vinden het wipstoeltje nuna leaf errug mooi.. en willen hem graag aanschaffen maar heeft iemand er ervaringen mee???
geen ervaring nog, maar wij krijgen hem ook!! cadeautjes van mijn vader Ik ben ook erg benieuwd! Mijn nichtje heeft hem en zij is helemaal heppie de peppie met dat stoeltje. Mooi en geruisloos!!
Ik lees even mee! Mijn zoontje wil op sommige dagen alleen maar door mij in slaap worden gewiegd, maar mama wil toch zo heel af en toe ook wel eens even haar handen vrij, dus ik ben benieuwd of hij het lekker zou vinden om in de nuna leaf te zitten (vond het voor zijn geboorte al een mooi ding, dus een excuus om m alsnog t kopen is mooi meegenomen ). Ziet er lekker ontspannen uit voor de kleintjes.
Toppertje!! Ik heb 'm gebruikt vanaf de eerste dag voor mijn zoontje en hij zat er heerlijk in. Het schommelen vond hij heerlijk. Geen spijt van de aankoop en 't is nog een mooi ding ook.
..ik lees ook ff mee.. voor diegene die hem hebben, hoelang 'schommelt' die ongeveer als je em aantikt?
Geen idee, ik heb hem nu niet meer in gebruik, maar een hele tijd doet hij het wel hoor. Heerlijk ding vonden ze het hier. Zelfs dochter heeft er graag ingezeten, want ze mogen erin tot 15 kg.
Ik heb 'm ook, en is goed bevallen!! Gebruik 'm nu niet meer, al zou dat in principe nog wel kunnen. Maar de eerste maanden heeft mijn zoontje er superveel in gezeten, en hij vond het altijd prima! Hij schommelde geloof ik zo'n 1 a 2 minuten? Ik weet het niet precies meer. Maar bezoekers vonden 'm ook altijd mooi, en andere kindjes zijn er ook prompt in slaap in gevallen
topstoel, hij schommelt best lang! Mij man had gewild dat er een volwassenuitvoering van was. Ik vind hem wel wat prijzig, maar ja wat niet in 'babyland'...
Ik vind hem heel leuk! Ben ook wel benieuwd... Alleen ik wil ook de Bloom Fresco Loft, dat is ook een soort wippertje en allebei krijg ik er hier niet door denk ik (A).....
Hi bij babypark wormerveer staat zo'n ding in 'grote-mensen-uitvoering'. Ik werd er kotsmisselijk van, terwijl ik mijn hele zwangerschap nog niet misselijk ben geweest dus geen leaf voor ons, ook al vind ik 'm best mooi! Maar daar kun je dus wel zelf ervaren hoe het voelt
Wij hebben hem ook,. en het is een fijn ding voor een baby. onze is nu 7 maanden oud, en het enige nadeel is vind ik is dat je de rug niet kunt verstellen, ons zoontje wil graag rond kijken. en nu kijkt die naar het plafond, dus ik leg een opgevouwen handoek dan in de rug. dat is ons enige minpuntje hier een foto van 3 weken oud en 6 maanden oud hopelijk heb je hier iets aan, hij is wel tr wel heel mooi omtezien,.
Wij hebben 'm ook en ik ben er erg blij mee.. Kindjes van 1,5 die op visite komen kunnen er ook makkelijk op zitten dus het is geen koopje dat je maar kort gebruikt. Daarnaast vind Mira het heerlijk in de Nuna.. De Babypark in Wormerveer is hier achter ons huis en ik heb ook in die grote Nuna gezeten. Ik vond het juist heel fijn
Dito, Maar ik heb ook iets gelezen over onderzoek dat zou aangeven dat ouderwets zijwaarts wiegen niet goed zou zijn voor baby`s. Ik vind het concept wel heel mooi, net zoals de vorm.