grr ik ben hier zo pissig over. Ik ben vorige maand aangenomen bij een bedrijf. Aangezien ik nog ergens anders werkte en dus een opzegtermijn had zou ik deze week gaan beginnen. Ik had mijn arbeidsovereenkomst via de post gekregen en deze ondertekent terug gestuurd. Een paar dagen later heb ik een mail gestuurd met de vraag of zij deze ontvangen hadden. Dat was vorige week. Geen antwoord. Zaterdag zou ik mijn planning krijgen. Niks gekregen en ben dus gaan bellen naar de klantenservice. Ik bleek de spoedlijn gebeld te hebben (enige nummer dat ik had) en de vrouw die ik sprak zag dat ik niet was ingepland. Zij gaf aan dat ik personeelszaken moest bellen maandag, maar aangezien deze niet antwoorden op mijn mail heeft zij ze gemaild dat ze maandag contact met mij moesten opnemen. Dat hebben ze niet gedaan. Vandaag probeer ik ze zelf al de hele tijd te bellen en er word niet opgenomen. Ik heb weer een mail gestuurd met de vraag of ze contact kan opnemen met me maar begin hier inmiddels echt pislink over te raken. En ben in staat om het af te zeggen en opzoek te gaan naar iets anders.. Wat ik wil? Even me ei kwijt
Heb je een kopie van de arbeidsovereenkomst met handtekening van beide partijen? Je wordt in ieder geval niet netjes behandeld
Daar zou ik heel snel klaar mee zijn. Rot als je eerst blij bent dat je een nieuwe baan hebt gekregen om vervolgens zo behandeld te worden!
Wat een bizar verhaal! Gelukkig heb je een arbeidsovereenkomst en daarmee voor je werkgever de verplichting je te betalen, maar dit klinkt niet helemaal goed. Zou het niet afzeggen, want dan heb je helemaal geen recht meer op iets.
Wat onzettend vervelend dat dit zo loopt. Snap dat je hier onwijs van baalt. Heb je degene die je heeft aangenomen zelf al gebeld of gemaild? Of kun je niet langsgaan?
Ik heb personeelszaken zelf gemaild en gebeld. Degene bij Personeelszaken is mijn contactpersoon, maar ze hebben een algemeen nummer. Die zijn bereikbaar tussen 10 en 13 maar er word daar niet opgenomen. Klantenservice zegt je moet contact opnemen met personeelszaken en kunnen naast een mail naar personeelszaken sturen niks voor me doen. Ik heb op de arbeidsovereenkomst beide handtekeningen staan. Ik zeg het nog niet op, maar ben intussen wel verder aan het kijken want hier kan ik voor mijn gevoel niet op aan. En mocht ik toch nog contact met ze krijgen dan zie ik wel hoe ik er nog in sta na dat gesprek.
Wat vervelend. Kun je niet persoonlijk langsgaan bij dat bedrijf? Dan moet er toch wel iemand zijn die je te woord kan staan? Heb je geen telefoonnummer van de persoon die je heeft aangenomen of waar je een sollicitatiegesprek mee hebt gehad?
Ze heeft me aan het einde van de middag terug gemaild. Ik moest al mijn vragen doormailen en dan ging ze het uitzoeken. Morgen belt ze me terug... Nou ben benieuwd
Wat vaag? Ik was gewoon langsgegaan denk ik.... Maar ik zou hier ook een heel raar gevoel aan overhouden. Idd nog niet direct opzeggen, maar wel verder kijken. Én heel duidelijk maken hoe jij erover denkt.
Nee.. Ben er nu helemaal klaar mee Ondertussen ben ik alweer aan het solliciteren. Ze kunnen wat mij betreft de boom in.
Oh wat slecht zeg!! Zorg je wel dat je loon krijgt wat @Roos32 zegt? En heel veel succes met solliciteren!!