mepal pop-up drinkbeker

Discussion in 'De lounge' started by juf Mariska, Jul 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Wie o wie heeft er thuis de pop-up beker van mepal? Ik ben namelijk op zoek naar een goede drinkbeker voor mijn zoontje van bijna 3. Nu wil ik weten of de beker wel of niet lekt als de pop-up tuit naar boven is. Dus als hij hem vergeet te sluiten en hij ligt ergens, blijft dan al het drinken erin?
    En weet er iemand eventueel een ander goed alternatief met iets meer inhoud dan 250 ml? Ik wil de beker vooral gebruiken als we op stap gaan.

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Als de dop omhoog staat loopt hij gewoon leeg.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als de dop omhoog staat en het rubbertje aan de binnenkant van de tuit goed vast zit lekt hij niet.

4. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
  5. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
  6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    die blauw/groene van hema is echt super!! die lekt geen druppel hoe hard je m ook schudt :p

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Deze heeft mijn zoon ook, loopt idd gewoon leeg als het dopje 'omhoog' is.

edit: mijn zoon heeft dan de cars variant niet dora :p

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Het is wel een Hele fijne beker door dat het tuitje op een rietje lijkt en makkelijk te openen/sluiten voor kinderen :) als je ophet rode 'knopje' drukt schiet het tuitje/rietje eruit en als je klaar bent duw je hem naar Beneden. Je kan hem ook helemaal uit elkaar halen (dop) en in de vaatwasser doen. Hier de prinsessen en hello kitty varianten met bijpassende lunchbox :)

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
  10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij mij lekte hij de eerste keer ook totdat mijn vriendin vertelde hoe je het rubbertje goed moet doen en bedenk me nu ineens ook......de grijze knop goed aandraaien! Echt dan lekt hij niet meer en dot hij het wel....dan terug mee naar de winkel.

Share This Page