Koop nooit iets bij kiddiesz.nl zijn de grootste oplichters!!!! Heb een paar dingen besteld nooit aangekomen reageren niet op mails niks! En toen ging ik Googlen en je raad het al ze lichten iedereen op Bij deze de waarschuwing voor deze site!!!!nooit iets bestellen
Vervelend zeg! Ik heb daar ook wel eens wat besteld, de levering duurde lang maar dat staat ook op de site. Volgens mij bestellen ze de kleding bij ebay ofzo. Ik heb het wel gewoon ontvangen en kreeg ook antwoord op mijn mail.. De kwaliteit is wel echt bagger maar daar is de prijs ook een beetje naar.
Ja klopt levertijd is erg lang. Maar is inmiddels nu 2 maanden geleden. Ze hebben zeker hele leuke dingen. Als je een bericht plaatst op hun fb dan blokkeren ze je. Inmiddels staat Internet vol met mensen die nooit iets ontvangen hebben.
Kleding komt volgens mij van Taobao, tenminste als ik kleding bestel kom ik het assortiment van hun tegen Als ik kleding bestel duurt het ook zolang, kan het niet zijn dat er vertraging zit in de bestelling? Of een telefoontje plegen maandag naar de webshop? Laatst moest ik ook iets van 9 weken wachten voordat het alles binnenkwam. Normaal gesproken heb ik het binnen in 4 weken.
Ken de site niet, ga er zo eens op kijken. Maar al is de levertijd lang, en is de bestelling eventueel vertraagd kunnen ze toch normaal antwoord geven op je mails. En blokkeren op Facebook is helemaal apart. Zou ik het ook niet helemaal vertrouwen hoor.
Jeetje dat wist ik niet joh! Heel apart.. Mijne had ik eind september besteld en wel gekregen, wat raar dat ze het sommigen dan wel sturen en anderen niet. Hopelijk krijg je nog wat..
Heb je ze al gebeld? Via de kvk zie ik als adres adriaan klaassenstraat 12 breda. Als ik dat weer google kom ik Van driel company/bodywinkel tegen op dat adres met als tel.nr. 076-8888688 Maar ook 'typisch nederlands' met tel.nr 076 8890076 En volgens de kvk zit er ook stichting secret catch met (volgens hun site) tel.nr 0031 76 88 90 076. (Zelfde dus als die typisch nederlands)
Aangifte ga ik zeker doen!. Wat ik las op Internet is dat het adres niet klopt en ook het telefoonnummer niet! Op fb hebben ze de site volgens mij weg gehaald niemand kan het meer vinden. Ik hoop dat het alsnog binnen komt maar heb er een hard hoofd in.
Volgens mij had ik daar ook besteld, jurkje voor onze bruiloft, ruim op tijd, volgens mevrouw zou het zeker optijd zijn. Niet dus dus ik de bestelling afgezegd maar daar reageren ze dus niet op en ze heeft het gewoon opgestuurd, geen contact meer mee te krijgen. Kijk ze heeft em nu gewoon met kerst aan gehad en t koste niks, maar vet slechte service natuurlijk!
Hier nog een 'slachtoffer'. Twee dingen besteld, na 7 wkn één ding gekregen. Kaartje erbij dat ik van het tweede ding mijn geld terug zou krijgen. Dat was in sept en heb mijn geld nog niet terug. Heb aangifte gedaan en ze ook bij verschillende sites aangemeld. Maar ook van dat heb ik allemaal niks meer gehoord.
Lijkt erop dat het van Ebay/Taobao/aliexpress e.d. komt inderdaad.. Zullen de zendingen wel heel lang duren voor het aankomt of het raakt kwijt. Niet dat dat een excuus is natuurlijk, hartstikke zuur dit.