Heb ooit wel zo'n ticker gehad, maar mijn cyclus klopte nooit met wat er stond, dus toen ben ik er mee gestopt... Inmiddels is het dus gelukt. Ik had de verkeerde code overgenomen... Odess, als ik nog een leukere vind voor mezelf dan zal ik de mijne veranderen. Goed?
Maar Merah, deze is toch ook beeldschoon (je zegt het alsof het iets ergs is!) Ik heb alleen een transparante achtergrond en een ander babietje erop Staat je goed de banner
Meid, hij is niet van mij hoor - voor mij hoef je het niet te doen, hij staat je super (je hebt gewoon een goede smaak )
Ja, zo kun je het ook zien Odess, hahaha. Dacht dat je het misschien niet zo leuk zou vinden dat ik (onbewust) bijna dezelfde had gekozen. Laten we het idd op een goede smaak houden Dacht eerst dat die eerste echo niet genoeg voorstelde om hem op de site te zetten, maar eerlijk is eerlijk, ik vind het toch wel leuk, hihi. Ons beebje staat in ons album!... (zo raar...)
Mmmm, heb de plaatjes zelf nog eens bekeken en het stelt idd eigenlijk nog niets voor. Hahahaha. Over twee weken hopelijk wat duidelijker
Merah! Yes! Wat fijn! Maarre, ik vind wel dat je dat 'een beetje zwanger' nu echt weg moet halen.... Want jij bent volop zwanger! Een beetje mag je nu niet meer zeggen , doe je jezelf en je beebje tekort!!! Geniet ervan!!! Kus!
Meid, ik hou het gewoon op goede smaak en je hebt een prachtig boontje in je album staan! Is die zwangerschapsring ook van nu? Is dat het gele lichaam ofzo? Ik heb nooit zo vroeg een echo gehad dus geen idee Wanneer mag je weer?
merah ik schrijf hier nooit maar wil je wel ff feliciteren meid!!!! wat geweldig voor jullie. nu genieten.
Nee, het gele lichaam zit niet in je baarmoeder. Dit is eigenlijk het follikel waar bij een normale eisprong het eitje uit is gekomen. Deze zwangerschapsring schijnt de voedselvoorraad van het embryo te zijn (zeg maar ei-dooier). Rond de 12 weken neemt de placenta deze functie over en verdwijnt de zwangerschapsring. Wist ik ook niet hoor. Is me vanmiddag uitgelegd... Over 2 weken weer een echo!!!
Corpus Lutehiem heet het ofzo! Dit is progesteron en komt inderdaad vanuit de follikel. Die zorgt dat je baarmoederslijmvlies niet te snel wordt afgestoten, maar verzorgt ook de rest van je zwangerschap en houdt je LF in stand . Heel goed dat het is gelukt Merah!
Wow, wat fijn dat je een hartje hebt gezien!! En eindelijk een mooie banner! Je moet je echt helemaal geen zorgen maken over die 2 dagen ik had precies hetzlefde en begon ook meteen met stressen en om te laten zien hoe willekeurig die tijdsaanduiding was heeft mn gyn laten zien hoe je het beebje op meerdere manieren kunt meten (plusjes net wat meer naar binnen of buiten zetten of echo van de ene of van de andere kant) en hoeveel dat uit maakt in dagen. Scheelde zo een paar dagen. Die frummeltjes zijn gewoon nog zo klein, die laten ze zich niet zo gemakkelijk meten. En nu lekker gaan genieten!!!!
Jees, ik ben echt debiel hoor! Reager net op een foto: en al een hartje gezien of heb ik eroverheen gelezen? EN ja hoor, heb eroverheen gelezen! STOM! He Merah, waar zit nu je BMS ......??? Of weet je dat niet????
Aah dan hebben we het over hetzelfde maar ik dacht dat die dooier het gele lichaam was - de kleur is hetzelfde Hihi, ik ken hem alleen bij mijn echo van 8 weken en dan is het kindje al veel groter dan de dooier zeg maar Ik dacht dat de zwangerschapsring het vliesje zou zijn waarin het kindje moet gaan groeien Weer wat geleerd! Over 2 weken ben je al bijna 9 weken, dan ga je echt een mooi bewegend mini mensje zien
Jij met je BMS ! Als je het middelste plaatje kijkt, dan is het eigenlijk het hele plaatje, tot het wat lichtere gedeelte aan de zijkanten. Om de vruchtzak zit dus eerst een laagje van (gokje) een halve cm of zo, dan een streepje en dan een hele dikke vette laag. Drie laagjes... je weet wel
O ja, het embryo laat zich natuurlijk eerst zakken in het BMS en dat bms groeit om heel het embryo heen volgens mij. Whahahahhahahahaah, ja lach maar jij! Ik ben een BMS expert inmiddels (helaas), maar goed! Kom op ukkie van Babii, nestel je maar eens in hiih. Moet je nagaan dat 5 mm dan eigenlijk wel voldoende is, embryo is 0.1 mm als het innestelt. Moet toch kunnen zou je denken... En die 3 lagen zijn dan de voedingslagen toch, waar het kleintje in de tijd dat ie zich daar gaat verdrinken, mee voedt? En de arts zei ook: zodra het innestelt gaat het rete snel met de aanmaak van je bms.... DUS HET MOET GOEDKOMEN, Toch merah . Whahhahaa, ja ik had die Lutheum verkeerd geschreven, ernstig he? En doe zelfs de opleiding medisch secretaresse, dus me latijns zou ok moeten zijn .
Ik ben zwanger... Tjonge, wat is dat saai!!! Heb last van een anti-climax. Geen gestress meer, geen hormonen meer, geen zwangerschapstesten... Hoe kom ik nu mn dag door? Gelukkig gaan we woensdag een weekje op vakantie en als we terug komen heb ik alweer mn volgende echo...
@merah, ik snap dat je in een gat valt.... wel raar he na de mmm? Je zou verwachten dat er 20 artsen op je duiken maar mooi niet, zwangeren moet je zelf.. whaha lekker genieten meissie!!!