Misschien een beetje rare vraag, maar als je zwanger bent mag je toch alles doen, zolang je er geen last van krijgt. Toch? Zit in de voorjaarsschoonmaak en ben dus wel druk. Ik hou wel in de gaten dat ik niet te veel last krijg van 'mn kont', maar verder kan dat toch wel gewoon?
Ja, je moet alleen niet te zwaar tillen Merah, maar volgens mij mag je verder alles gewoon doen. Maar als je lichaam zegt stop, stop dan ook he .
Volgens mij voel ik het! Al een week of wat denk ik dat ik soms wat voel binnen (alsof je darm 1 enkele slag maakt en daarna is het weer rustig), maar ik ben er eigenlijk niet zo heel veel mee bezig, dus het gevoel bleef een beetje in het midden hangen. Vanmorgen in bed voelde ik hetzelfde, maar dan aan de buitenkant met mn handen! Kan dat al zo vroeg? Nu heb ik verder geen spek of zo waar het doorheen moet, dus kan me voorstellen dat je het dan eerder voelt. Maar hoe weet ik nu of het dat echt was? Wel raar hoor! Gisteren een (2e hands) bedje gehaald. Ben verliefd. Het is een smeedijzeren bedje van het merk Diss. Zelfs 2e hands eigenlijk te duur, maar wel erg mooi...
Wat geweldig merah dat je hem/haar al voelt. Das best wel vroeg, maar wel fijn. Ik ga meteen ff googlen naar dat bedje, ben nieuwsgierig.
Schitteren bedje merah. En om antwoord op je vraag te zeggen, je kan al wel wat voelen hoor. Meeste vrouwen leggen alleen niet de link daarna maar denken aan andere dingen dan de uk ") Straks ga je het nog meer voelen en dan denk je van zie je nou dat was het wel. in ieer geval zo ging het bij mij. Geniet er lekker van meis, lees zo nu en dan je onzekerheden, maar goed die had ik ook de hele zwangerschap en nu heb je ook nog onzekerheden als de kleine er is.
He Dreamwish, wat leuk dat je even komt kijken! Ja, ik ben echt onzeker over alles! Heb enorme doom-beelden over dat ik vast ongeneeslijk ziek wordt/ben Heb al een tijdje een vergrote lymfeklier in mn oksel en weet nu dus zeker dat ik vast kanker heb... en dat ik mijn kindje niet op zal zien groeien. Mijn pleegzus heeft 2 weken geleden te horen gekregen dat ze borstkanker heeft (net zo oud als ik) en denk nu (ook door die lymfeklier) dat zoiets mij vast ook staat te gebeuren. Ik kan me echt drukmaken om niets. Vorig weekend stond ik te janken op de oprit omdat ze bij de AH geen mix hadden voor hartige taart!!! De VK verzekert me dat het door de hormonen komt, maar het is niet altijd leuk. Morgen 20-weken echo en ik ben zo bang. Niet bang dat er echt iets mis is gek genoeg, maar bang dat ik me druk ga maken over het feit dat dat ene beentje net een centimeter te kort is (voorbeeld) of iets anders 'onbelangrijks'. Ik had de VK gevraagd of ze zich ook konden beperken tot melding van bv levensbedreigende aandoeningen en bevindingen, maar dat schijnt niet te mogen. Het is OF alles aanhoren OF ervoor kiezen helemaal geen echo te laten doen. Het komt vast goed met ons hoor! Het is vast een leerschool. Als het kindje straks geboren is zullen we vast ook nog veel situaties tegenkomen die ons zeeeeer onzeker maken. Hebben we alvast een voorproefje gehad. Hoop dat ik, als de hormonen weer wat zijn gaan liggen, wel weer wat beter dingen leer te relativeren... Alles goed met Sophie?
Mama is trots!!! Mama heeft gisteren de 20-weken echo gehad en alles lijkt tip-top in order. Helemaal door de APK. Voor een fotootje van onze smurf: zitten in mijn foto-album...
en en en jongen of meisje???? proficiat meissie, je hebt vandaag de 20 weken gehaald, helemaal toppie ennuh ik dnek een meisje?? weet het echt niet zeker maar dnek het gewoon hahaha.. zie je namelijk in de meeerderheid, ivf meisjes.. iui of zelf klussen na spuiten meer jongens maa ik weet het echt nietttt.... en hier nog steeds geen beeb hoor!!!! xxxxx
Lieve Merah Wat fijn te lezen dat alles goed gaat met jou en de kleine spruit 20 weken alweer, wat gaat het hard Lekker zo door gaan dan komt het helemaal goed met jullie en over nog eens 20 weken hou je een mooi klein wondertje in je armen xxx Ik ga vrijdag onder het mes op weg naar een gezonde gezellige ik En dan hoop ik volgend jaar ook op een wonder.
Babyhopoe, wat hou je ons weer lekker in spanning. 2 dagen overtijd alweer! Hou je het nog een beetje uit? Is dat zo: meer meisjes na IVF? Mmmmm Mariek, wat enorm spannend voor jou! Ik hoop dat alles voorspoedig gaan tijdens de OK en dat ook het herstel goed wil vlotten. Je schreef trouwens: 'op naar een gezellige ik', maar ik dacht juist het dat dikke mensen waren die bekend staan om hun gezelligheid Succes meid!!
hahaha merah was die een hintje hahaha mariek meiss jij heel erg veel succes met je operatie, en mag het daarna allemaal heel erg snel genezen en beter worden, en dan op naar een gezond en verantwoord leventje meissie... ik denk aan je!!!!