@ Merah, hahahaha het is er niet uitgefloept hoor . Dat dacht ik de eerste dagen ook. Het natte wat je voelt is die zooi die terugloopt van het schoonmaken, had ik ook. Verder gebruik je mi. ook Utrogestan en dat maakt je ook lekker vies en nat! Wat een top opbrengst!!
@ Merah, een innesteling vindt plaats 2 tot 5 dagen na TP. Althans, bij een embryo van 3 dagen zoals in het UMCU. Je hoeft ook geen innestelingsbloeding te hebben hoor. Had het mijn eerste zwangerschap ook niet. Bijna al mijn forum genootjes die zwanger zijn, hebben geen bloeding gehad .
Hier nog nooit een bloeding gehad bij zwangerschap, daar zou ik pas zenuwachtig van worden geloof ik! Dat je na 5 dagen niets voelt zegt helemaal niets. Lekker blijven broeden en ik hoop over een dikke week mooi nieuws
Lieverd maar 1/3 van de vrouwen hebben een innestelingsbloeding, meer niet dan wel dus Elke zwangerschap is anders meis, bij mijn 1ste voelde ik niks dus houd moed xxx
merah ik heb vanaf augustus geen bloed meer gezien geen puntje drupje of spatje of wat dan ook.. en mijn punctie was op 23 september op donderdag,tp op 27 sept. maandag.. moet nu wel 9 sept aanhouden als eeste dag laatste menstr.. 14 dagen voor punctie.. maar meiss echt ik voelde helemaal niks totaal niks echt niet,ik zei ook nog dat als het echt raak zal zijn ik al mijn woorden terug zou nemen over het niks voelen,ik schrok me dood en was echt verbaast toen er een streepje op de test bijkwam hahaha..
He, dat voelt toch al weer een stuk beter, al die geruststellende woorden. Ik vroeg om 1 stemmetje van boven en kreeg er opeens 4, hahaha! Babii, wat is die utrogestan toch een zooi he!!! Ik vind het echt ranzig. Als het niet uit maakt vraag ik (in geval van) een volgende keer of ik weer gewoon extra pregnyl mag spuiten. Ik moet echt 5 keer per dag een zwaar doordrenkt inlegkruisje wisselen (sorry voor de details). Dat spul moet haast wel door mannen zijn uitgevonden... Babyhope, het idee dat ik iets zou moeten voelen komt omdat ik bij mijn vorige (mislukte) zwangerschap 3 dagen voor NOD wakker werd en van verbazing uitriep tegen mijn man (die nog amper wakker was): Moet je kijken wat een dikke tieten!!! M'n BH's passten gelijk niet meer. Maar ja, ik zit nog lang niet op 3 dagen voor NOD. Dat duurt nog bijna een week. Het stelt me wel gerust dat lang niet iedereen inestelbloed heeft. Mijn collega maakte vorige week nog een opmerking waaruit ik concludeerde dat innestelbloed er eigenlijk toch wel gewoon bijhoort...
merah ik had dat ook bij die mk in februarie wist het gewoon zeker ik voelde het aan heel mijn lichaam dat ik zwanger was,missleijk tot ik niet bij de wc weg was te slaan haha.. en nu helemaaaal niks echt niet begin nu een beetje meer maagzuur te krijgen bij het drinken van cola terwijl ik er echt al een jaar of 10 verslaafd aan ben haha.. toen ik 9 weken was ben ik wel wat begonnen met overgeven maar niet echt door misselijkheid ofzo gewoon het gevoel hebben oh ik moet overgeven en dan gewoon krom staan haha.. maar nee tot nu toe zeg ik nog steeds als ze nu niet sinds een week echt schopt.. wist ik echt niet of ik wel degelijk zwanger was..
Haha Merah, ik moest heel erg lachen om de opmerking: het moet haast door een man zijn uitgevonden! Heb dit zelf ook gedacht, het is zo smerig. En het ergste: het plakt . Dat is gewoon onwijs smerig, had soms van die dikke plakken met wit zitten..... Sorry voor mijn details, maar inderdaad! Je kan het inderdaad vragen hoor.... Ik zelf denk dat Utro beter werkt voor mij, dus neem het maar voor lief, maar kan me voorstellen dat meiden liever de Pregnyl willen (kan je wel later testen )....
Vanmorgen krampen. Het slaat vast helemaal nergens op, maar het voelde een beetje zoals mijn miskraam begon (al was dat op zn hoogtepunt veeeeeele malen erger), alsof mn lichaam er iets uit wilde werken. Rest van de dag 'ongesteld-gevoel'. Iedereen zal zeggen: Dat betekent niets!! Alles kan nog!!! Mmmm, ben misschien eigenwijs, maar ik denk mijn lichaam toch wel te kennen langzamerhand. M'n brosten zijn ook al minder gevoelig dan een paar dagen geleden. Ik vrees dan ook een beetje... Vanmiddag testje gedaan. 7 dagen na terugplaatsing. Ik weet het: ook nog veeel te vroeg, maar hij was omo-wit... Kun je trouwens door de Uterogestan heen ongesteld worden? Of word je dat echt pas als je er mee stopt?
Meid, ik heb echt kramp (!) gehad van mn innesteling, niet te zuinig. Stond bij mn dochter krom en had daarna nog 2 dagen zeurende pijn. Ik kan helaas niet in jouw lijf kijken, maar dat kan ook he! Ik duim gewoon nog een weekje voor je verder
Echt waar???!?!?! Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Wel een beetje laat voor een innesteling, 7 dagen na TP. Ach, ik weet het, ik moet gewoon nog wat extra geduld hebben. Dank voor het duimen! Niet gedacht dat ik het toch nog zo spannend zou vinden. Dacht dat ik het inmiddels wel gewend was, al dat wachten...
ik ben me toch moe al de hele week, echt niet normaal! Dacht maandag al dat het vrijdag was. Kan er 's ochtends ook niet uitkomen. Uterogestan? Ben ook vreselijk sjachie vandaag. Denk zelf omdat ik voel (weet) dat ik ongesteld ga worden, maar het er nog niet is. Ik vind het frustrerend te weten dat het niet is gelukt, maar dat keihard bewijs nog ontbreekt. Dan maar gewoon ongesteld! Dan hebben we dat ook maar weer gehad en kunnen we verder... Zucht
Nee ik kende het ook niet, maar het was niet te missen Voel je normaal al zo snel je menstruatie aankomen dan? Wil je vroeger gaan testen of wacht je je nod af?
ik heb van mezelf een vrij korte luteale fase, dus het kan idd wel zo vroeg, al weet ik niet wat de uterogestan doet. Gisterenmiddag getest. Omo-wit. Dat was 7 dagen na terugplaatsing.
Daar heb ik ook geen verstand van, sorry. Gelukkig was 7 dgn na tp wel heel enthousiast en zegt dat nog niets
Je kan pas testen 14 dgn na de tp merah Eerder heef niet veel nut Als de embrio later innestelt en de hcg verdubbelt om de 2 dgn dan is dat ook nog bijna onmogelijk Stel je start bij 0 op de dag van innesteling 0-2-4-8-16-32 dan heb je pas een positive test met een dag of 10 na de innesteling en de innesteling is tussen de 2 en 5 dgn na tp dus even geduld nog het kan nog alle kanten op Sterkte meis
Ik dacht, misschien heb ik geluk en test ik (net als al die andere mensen voor mijn gevoel) gewoon vroeg positief...
O Odess, ik wilde mn eigen topic vermijden vanavond, maar je maakt het me te moeilijk... Heb vanmiddag testen van het kruitvat gehaald. Ze liegen er gewoon niet om. Het streepje is licht, maar gewoon te zien zonder dat je de test in allerlei bochten moet wringen (zal zo eens kijken of ik hem op de foto krijg voor in mn album. Het is nu 12 dagen na de punctie en 9 dagen na terugplaatsing. Ik weet het... veel te vroeg. Er kan van alles mis en eigenlijk is het totaal tegen mijn principes om zo vroeg te testen, maar ik voelde me zo ongesteld dat ik eigenlijk een negatieve test nodig had om me neer te leggen bij het feit dat het niet gelukt was. En toen was ie positief...
Voorzichtige JAAAAAAAAAAAAAAAA Ben heel benieuwd naar je foto. 9 dagen na tp is erg vroeg, maar een streepje is bijzonder hoopvol!