Foto staat in mijn fotoalbum inmiddels. Zo vals negatief heb ik ze nog niet gezien. Maar het gaat vaak mis bij de innesteling, dus ik blijf heel voorzichtig...
Wow meis die is super mooi en duidelijk en zeker niet vals!! Onmogelijk, jij hebt hcg in je systeem Vind je het niet een fijn idee dat het in ieder geval gelukt is? Nu heel hard duimen dat dit een gezond plakbeebje is! *duimduimduim*
Het geeft heel veel vertrouwen, zelfs als het alsnog mis zou gaan (al zouden we dat natuurlijk heel naar vinden). Met ons komt het goed, ben ik van overtuigd!!!
Ooohhh Merah! Ik weet hoe killing dit is! Ik testte ook mooi licht positief op 9 DPO. Veel te vroeg. Die angst dat je jezelf hebt blij gemaakt met een dooie mus is echt erg MAAR! Ik vind je test wel erg duidelijk voor zo vroeg. Ik denk....dat je zwanger bent Maar omdat ik weet hoe onzeker je je voelt, ga ik nog niet juichen. Dat komt later wel...
OOO merah ik zie het nu pas Die streep is echt mega duidelijk Op welke dag na de pregnyl zit je, en heb je ustrogestan og heb je extra pregnyl gehad na de tp Ik duim voor je meis xxx
Mariek, ze heeft al een omo-witte test gehad. Dus pregnyl kan het zeker niet zijn En volgens mij gebruikte ze ook utrogestan... *ik dacht: ik bemoei me er even mee*
Merah, adem in adem uit - je hebt al een behoorlijk duidelijk streepje gehad dus het is iig gelukt! Nu duimerdeduimduim dat dit vruchtje goed in kan nestelen en gezond is! Ongesteldheidgevoelens horen ook bij zwanger zijn meid!
O ik las al 12 dgn na de punctie dat is dus 14 dgn na de pregnyl dan denk ook ik dat ik je voorzichtig ga feliciteren meis Zo duidelijk kan bijna niet meer van de pregnyl xxx
Mariek, de pregnyl is nu 15 dagen geleden, was 10.000EH. volgens mij moet dat er wel uit zijn. Ik heb deze keer geen pregnyl voor de luteale fase maar uterogestan. bij mijn weten heeft dat geen invloed op de test. Begin me af te vragen of het gevoel echt ongi-gevoel is. Is het niet meer een gevoel van constant naar de wc moeten?... Weet iemand hoeveel kans er is dat het alsnog mis gaat? Ik bedoel niet op het getal nauwkeurig, maar is dat meer of minder dan 50%?
De omo-witte test was wel van een ander merk Annedore. Dus daar kan het ook aan gelegen hebben. Dit is kruitvat 2v5.
Vandaag 13 dagen na punctie, 10 dagen na teruplaatsing... Pfff... officieel moet ik nog 5 dagen wachten volgens het ziekenhuis. Heb wel gemaild of ik de uterogestan door mag blijven gebruiken om 'hetgeen er zit' optimale kansen te geven. Officieel was gisteren mn laatste dag voor de bollen, maar de apotheek heeft zich verteld in de bollen en ik heb er dus heel veel over nu.
Wauw Merah ik kwam hier even spieken, maar die test ziet er goed uit hoor! Erg duidelijk streepje dus ik feliciteer je alvast voorzichtig bij deze! En zon duidelijke streep krijg je echt niet meer van de pregnyl hoor. Maar kan me voorstellen dat dit best wat stress en onzekerheid geeft maar ik vind hem echt duidelijk!! Ik ga dus hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan! Knuff
Voor NOD is het naar ik meen ongeveer 50%, daarna wordt die kans hard minder. Ik heb 2 keer een vmk gehad, maar jouw test van 9 na tp was toen mijn 14dpo test. (digi zegt dan al zwanger) Dat betekend dat jouw hcg al vroeg heel hoog is was een super goed teken is volgens mijn vk!
Owjaa door gaan met de bollen moet ik sowieso bij positieve test, en eigenlijk ook altijd tot de testdag dus 14 dagen na tp. Bij een negatieve test mag ik stoppen en anders moet ik door gaan. Wel apart dat het bij veel ziekenhuizen zo verschillend is!
10.000 is er met max 14 dgn wel uit merah dus dat zal het zeker niet meer zijn Merah daar is geen kansberekening voor of het nu nog mis gaat meis, helaas Als het goed is is het vruchtje nu ingenesteld en zit het vast in jou want anders heb je geen pos test Nu is het afwachten tot je nod en dan bellen met het ziekenhuis voor een eerste echo Als je het hartje kloppend hebt is het grootste gevaar geweken zei mijn arts maar garanties heb je nooit Komt goed meid, heb vertrouwen Met die omo witte heb je denk ik net op het randje gezeten van wel/niet genoeg hcg in de urine
O wat de bollen betreft de moet ik door blijven gebruiken als ik zwanger zou zijn Nog maar even navragen merah Ik zou ze door gebruiken als ik jou was