50% is nog best wel veel Odess... Nog maar even afwachten dus. hoe kom ik deze dagen door?!?!? Hoe kan ik vandaag nog werken? Pfff, hoop dat jullie af en toe komen kijken hier om mijn verdere geneuzel vandaag te lezen...
Ik kwam ze door door elke dag te testen en hoop te putten uit de testen die donkerder werden en zo duidelijkheid te krijgen. Toen ik de tweede keer de testen lichter zag worden wist ik dat ik dat het niet goed zou komen, maar ik vond het fijn om al te weten en niet verrast te worden. Ondertussen was ik na iedere donkerdere test blij, maar wel heel voorzichtig (geen ervaring met mmm, maar wel 2 vmk's tussen mn dochter en deze zwangerschap) Ik hoop dat je voor jezelf een goede manier vind meis, de eerste stap is gezet! 50% is inderdaad nog veel, maar jouw goede test zo vroeg geeft extra kans op een goed eindresultaat als ik mijn vk moet geloven!
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW MERAH, DAT ZIET ER GOED UIT! JE BENT GEWOON ZWANGER HOOR!!!!!!! Ik denk dat dat ongi gevoel gewoon komt door t uitrekken van je baarmoeder. Hoor je vaker toch. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!!
Heb reactie gekregen van het ziekenhuis over mijn vraag of ik de uterogestan door mag blijven gebruiken. Volgens de IVF-verpleegkundige had heeft het eigenlijk geen zin, maar als het mij meer geruststelling biedt dan is het OK. Toch raar eigenlijk dat sommige ziekenhuizen altijd extra geven, soms wel tot 12 weken zwangerschap en dat anderen zeggen dat dit overbodig is. Nou, ik blijf ze gewoon gebruiken! Maar of het me echt rustiger zal maken de komende dagen...
bij geertgen laten ze ook doorgebruiken tot 12 wkn Dus lekker blijven gebruiken hoor Ze doen dat ivm de innesteling en om te zorgen dat de kans dat het daarna ook blijft zitten te vergroten Omdat ze een cyclus stimuleren is dat beter volgens geertgen
Heb op de site van de NVOG naar de IVF-resultaten van 2009 van het UMC Utrecht gekeken. Kans op zwangerschap is daar 27% en de kans op een doorgaande zwangerschap van 21.2%. De kans dat het nu dan nog misgaat is omgerekend 20% (het verschil tussen 27 en 21,2%).
Knuffel voor jouw Merah! wat ontzettend moeilijk he die onzekerheid..... ik duim voor je hoor en heb hele goede hoop!!! Xx
Hee meis, Ik kom je hier op het forum regelmatig tegen, zag dat je posi hebt getest en wil je alvast even heeel voorzichtig feliciteren!! Ik weet hoe ontzettend eng het begin van een zw in mmm is. Helemaal als het al eens is misgegaan. Maar het probeer in je achterhoofd te houden dat de kans dat het goed gaat groter is dan de kans dat het fout gaat. Grotere kansen op iets moois dan op iets stoms, dat hebben we niet zo vaak in de mmm . En elke dag dat je wondertje er nog zit, wordt de kans dat ie bij je blijft weer ietsjes groter. Ik hoop echt heeel erg dat dit een mooie plakkerd is, die nog lekker 8 maandjes bij je blijft!!! Knuffel Nana
Merah niks lezen en niet te veel denken meis Het zit en je gaat er gewoon vanuit dat het blijft Het is niet in jou handen, je kan er niks meer aan doen nu Het komt goed meis echt dikke knuf voor jou xxx
Morgen ochtend mag ik van mezelf weer een testje doen. dan is het 14 dagen na punctie... Maak me toch een beetje zorgen, want mn borsten zijn toch een stuk minder gevoelig dan een week geleden. Ik snap dat dat toen door de pregnyl kwam, maar toch... Bij mijn zwangerschap vorig jaar had ik een dag voor NOD echt al mega-borsten. Raar was toen dat de test amper positief was. En nu dus wel. Ja, ik weet het: elke zwangerschap is anders... (dat wilden jullie zeggen toch )
Mijn borsten waren deze ronde ook gevoeliger net na de pregnyl dan rond mn posi test. Je moet ook niet vergeten dat je met prengyl 5000 of 10.000 eh spuit en je nu misschien maar 50 of 75eh hebt. Lijkt me dus alleen maar logisch. En ja, iedere zwangerschap is anders . Zen meis...
@ Merah, ik wil je niet helemaal onzeker maken, maar ik had tot 14 dagen na de HCG spuit een duidelijke streep op mijn KV test staan. Pas 14 dagen na TP was het verdwenen en kwam de menstruatie ook. Toch hoop ik dat jij bij de vroegtesters hoort! En inderdaad, adem in en uit lieverd!
Owwwwwwww ik lees dat je al 15 dagen na Pregnyl zit! Dan kan ik je idd ook wel feliciteren! Hoop ik!!! God, hoe doe je dat de eerste keer zwanger raken . Hoe dik was je bms? Nou ja, voorzichtig gefeliciteerd meissie!
Geen idee babii. Soms luister ik niet helemaal goed tijdens zo'n FM. Mn BMS zal dus wel goed geweest zijn denk ik...
Hahahahah, dat geeft ook niet Merah... Hij hoeft niet goed te zijn he.... Dokter P. zei: als een embryo wil, nesteld hij toch wel in, moet u nagaan dat ze zelfs op een eierstok innestelen bij een bbz (daar zit ook geen BMS). Maar inderdaad, als ze niks zeggen dan zit het goed, net als jullie ukkie!
Ik weet dat ik nog niet mag juichen hoor Babii. Het is nog vroeg, het kan een wisselwerking zijn met het laatste restje pregnyl (zeg maar dat het embryo even heeft gehouden en dan toch weer los heeft gelaten+restje pregnyl=positieve test), of misschien toch wel zwanger. Het is gewoon allemaal erg onzeker. Morgenochtend wil ik weer een testje wagen. Dan is het anderhalve dag na de test op de foto en dan met ochtendurine (vorige test was rond 17:00). Als ie morgen donkerder is, dan denk ik dat er in ieder geval nog iets gaande is in mijn lichaam. Als ie lichter is... tja, dan moet ik rekening houden op bloed. Nooit gedacht dat ik zo spastisch zou doen met testen en zo. Maar IVF is toch meer 'voor het echie' als IUI. Op 1 of andere manier hangt er toch meer gewicht aan. Morgen gaan we een dag naar Maastricht (tot zondag). Ik zal proberen morgen ochtend nog iets te laten weten, maar misschien vindt mijn man me dan echt te spastisch, als ik om 6:30 de computer aan wil hebben
Nou, ik las pas later dat je al 15 dagen na de Pregnyl zat dus dat kan niet meer hoor. Daar is je test te duidelijk voor! Is goed meissie, moet morgenochtend ook vroeg op, want moet voor een FM. En die testen, ik ben met de IVF juist heel rustig geworden (voel het direct, erg irri).... Maar had het daarvoor wel heel erg, wat logisch is meissie!
merah meisss i zeg het gewoon.... VAN HARTE GEFELICITEERD MEISSIE.... dit is zeker niet van pregnyl maar van een mooie plakbeeb en geloof me je test is donkerder dan mijn eerste test dus dit zit echt wel goed hoor... (ff voor mariek) geertgen geeft geen utro door tot 12 weken zwangerschap meiss, je moet een dag voor testdag stoppen met de utro ik had het geluk dat ik 1 dag was vergeten om ze in te brengen haha dus heb ze op de testdag ook nog ingebracht.... (ook ik wilde me even bemoeien hahahahha)
Thanks babyhope, maar wij zijn hier nog erg voorzichtig... Het is nu 6:00 uur, kon mn plasje echt niet meer inhouden. Vandaag 16 dagen na pregnyl, 14 dagen na punctie en 11 dagen na TP. In mijn album heb ik 2 nieuwe testen gezet van een kwartier geleden. Foto is gelijk na 5 minuten gemaakt (andere foto pas 3 uur later). Ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Het is nu anderhalve dag later en heb het met ochtend urine gedaan, maar of je nu echt verschil ziet??? Wat is jullie idee? Wel eerlijk zeggen hoor! (zelfs als je dan zegt: wat ben je toch een oen dat je door blijft gaan met testen).
Nog een foto toegevoegd, 2 uur na testen. Niet dat je dan nog mag aflezen, maar de foto's van anderhalve dag terug zijn pas genomen 5 uu rna testen en dus ook ingedroogd. Dit ter vergelijking. Ben nu toch wel overtuigd van een duidelijkere streep. Mijn man ook, en dat zegt heel wat Hoop dat jullie aan me willen denken dit weekend. We gaan zo naar limburg en komen morgen pas weer terug. Dank voor al jullie steun!!!