Merah's reis op weg naar een Wonder

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door merah, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Even voor babyhope haha
    Ik moet als ik zwanger ben de utro en de estradiol die ik nu slik doorslikken tot 12 wkn ivm cryo tp met een opgewekte cyclus
    Dat heeft dr W gezegt tegen mij

Veel plezier in maastricht merah, fijn dat je even afleiding hebt
    Maar als je nog test dan laat het siekum even weten
    xxx

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoi Merah,

Ik snap je onzekerheid en je vroeg me eerlijk te zijn. Ik vind de test ook niet lichter, maar mi ietsje donkerder.

Vergeet niet dat hcg in het begin van de zwangerschap om de 2 a r dgn verdubbeld dus het kan prima dat hij er nog niet afspat.

Ander dinnetje van me had met 5 wkn en 6 dgn een knaltest en hEeft nu een zoontje!

Ik denk dus dat het wel snor zit, maar denk zeker aan je.

@ mariek, ik moet ook in een kunstmatige cyclus waarbij progy wordt geslikt, bij een zwangerschap de utro en progy doorslikken tot week 12.

Dit is omdat het lichaam pas met 12 wkn genoeg progesteron produceert het vruchtje vast te houden! Het is niet voor niets kunstmatig hihi.

Normaal reguleert de eisprong dit allemaal, maar ik moet het ook zo, behalve nu als ik eentp heb want dit keer is het natuurlijk (is weer wat anders he) haha.

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik vind de testen echt prima, hij is duidelijk donkerder - er zit veel meer kleur in de lijn nu dan eergister hoor :) Ik word er blij van! Geniet van je weekend en mooie testen!

4. carma

carma Niet meer actief

Hé babii, hoe is het me jou meis
    Ja idd dat is de reden die bij mij ook verteld werd
    Jij ook heel veel suc6 meis xx

5. carma

carma Niet meer actief

Merah meis, je bent gewoon hartstikke zwanger hoor
    xxx

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok mariek sorry:) ik heb natuurlijk alleen de eerste ivf poging gehad en ik moest stoppen een dag voor testen van dr r..
    maar goed we weten allemaal dat dr w. heel soepel is he..

7. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind de test van vandaag ook echt donkerder!! Dus dat is vast een super goed teken. Wou dat ik zon test had gehad ;) . Geniet van je weekendje in limburg!

xx

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Merah , hopelijk kun je lekker genieten van jullie weekend meis...
    het is allemaal zo spannend he!

Duim voor je hoor!

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben er weer!!!
    Net nog een testje gedaan met middagurine.
    Is echt een stuk donkerder! (zal zo nog proberen een foto te maken). Ik ben er bijna van overtuigd dat het wel een goed kan komen.
    Zal dus maar niet te veel letten op mn borsten die een stuk kleiner zijn dan vorige week. Misschien was dat toch nog van de pregnyl.

10. carma

carma Niet meer actief

Pregnyl geeft de boel toch een extra boost, als dat eruit is moet je de hcg eerst zelf weer opbouwen
    En voor dat die 10.000 is dat duurt even, die borsten dat komt wel weer
    Mooi meis, ik ben echt super blij voor je
    Het lijkt wel of alle meiden die lang bezig zijn nu aan de beurt zijn
    Eerst babyhoop toen anne en nu jij
    Ik hoop dat ik de volgende mag zijn in het rijtje
    xxx

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dit spastisch meisje heeft weer een foto-tje in haar album.
    15 dagen na punctie, 12 dagen na TP. Gedaan met middagurine.
    Hij is echt duidelijker hoor!
    Ik weet het, geen garanties dat het goed blijft gaan, maar dat het streepje toch steeds donkerder wordt geeft (hoop/denk ik) wel aan dat 'hetgeen daarbinnenzit' nog steeds leeft en nog steeds Hcg produceert en niet dat het al dood is en dat ik zit te staren naar een restje Hcg dat steeds minder wordt.

Mariek: ik duim en hoop met heel mijn hart dat jij de volgende zult zijn, samen met Babii en alle andere meiden die mij zo lief steunen nu. (tuurlijk gun ik het ook alle meiden die niet schrijven in mijn topic! dit even voor de goede orde!!!) Dat 2011 maar een heel goed jaar mag zijn voor ons!!!

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Merah wat een prachttest met middagurine! Gefeliciteerd meis!! Dat deze beeb nog maar 8 maandjes in jouw buikje mag groeien!!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Merah, mijn zusje heb haar hele zwangerschap nergens last van gehad! Kan dus best dat jij ook geen dikkere borsten hoeft te krijgen etc. etc.

En je test wordt zeker donkerder!!

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dat ziet er goed uit meis. Ik ga voor je duimen dat het een echte plakkerd is, die je in november in je armen mag sluiten :D.

15. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Merah wat is jou test duidelijk!
    Even een gil dus:

GEFELICITEERDDDDDDD!!!

Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan, eigenlijk ben ik daar wel van overtuigd meis! Enne toen ik positief teste, had ik ook nergens last van, terwijl ik in normale cyclus altijd onwijze tietenpijn heb paar dagen voor nod! Achja het lichaam is een raar iets hihi.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat me onzeker maakt is dat ik vorige week wel erg last had van mn borsten, maar dat gooi ik maar op de pregnyl.
    Ook toen ik de vorige keer zwanger was: toen pastte ik vanaf dag 1 al bijna niet meer in mn BH (dit werd erg snel minder overigens toen de miskraam naderde). Mijn idee is dus dat ik wel heel sterk zou moeten reageren op de hormonen. En nu doe ik dat dus niet.
    Maar mijn man zegt: Je moet niet vergelijken met de vorige keer! Toen is het immers niet goed gegaan, dus wat wil je nou!
    Misschien heeft hij wel gelijk...

17. carma

carma Niet meer actief

Meis die streep is al zo donker en dat van middagurine
    Je bent gewoon hartstikke zwanger
    Heb vertrouwen meis
    Niet iedereen heeft pijnlijke borsten, ik heb al zo vaak gelezen dat vrouwen helemaal geen pijnlijke borsten hadden tijdens de zwangerschap
    Ik had ook bijna geen symthomen, bij sommige worden de tepels ook gelijk donker enz nou bij mij niet hoor
    Dat kwam hier pas aan het einde net als die bruine streep onder de navel
    En idd iedere zwangerschap is anders

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bruine streep onder de navel????
    Die ken ik nog niet. hihihi

Verschil hier met de vorige keer was ook: mn borsten ontploften dus bijna, maar de zwangerschapstest was maar twijfelachtig positief. Ik heb het liever (zoals nu) andersom, denk ik dan maar...

Denk dat ik ga proberen morgen niet te testen en dan dinsdag pas weer (17 na punctie, 14 na TP). Zal ik dat volhouden?

19. carma

carma Niet meer actief

NEE hahahahaha

Ja die bruine streep komt later pas, maar ik had hem pas helemaal aan het einde (ik denk door mijn dikke buik hahahaha)
    Zie je wel als je zo verder bent

Meis de streep is al net zo donker als controlestreep als er niks zou plakken en groeien werd hij ook niet zo donker

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zie jou nog niet juichen (al heb je daar best reden toe ;)) dus ik doe het ook nog niet, maar die test ziet er wel heeel goed uit :D

Deel Deze Pagina