meranou wil foto lezen uitbreiden.

Discussie in 'De lounge' gestart door Meranou, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooooooooooooooo, wat een reacties allemaal zeg!!!!!! Zoveel had ik er niet verwacht. Voordat ik opende had ik het idee van dat doe ik vanavond even :). Dat gaat dus niet lukken. Ik begin bij het begin en zie wel wat er allemaal binnenkomt en wat er van klopt!

bedankt voor jullie foto's!

2. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pluk over Kinley

Wat een snoeperd zeg! Ze lijkt hier op de foto heel verlegen, maar dat is alleen schijn denk ik. Ze kan heel goed aangeven wat ze wil en vooral ook wat ze NIET wil. Een duidelijke eigen wil.

Ze zal geen kans onbenut laten om grenzen te zoeken en te verleggen. Die grenzen heeft ze wel echt nodig anders neemt ze een looje met jou/jullie. Volgens mij kan ze zelfs al de leiding nemen in huis over haar broetje. Haar broer vindt dat niet zo leuk, maar doet wel wat ze wil (misschien nu nog niet heel duidelijk, maar ik denk dat ze steeds vaker en makkelijker haar charmes in de strijd gooit).

Verder wel gek op knuffelen, maar niet te lang en in haar tijd en zolang zij dat wil.

Ben benieuwd wat ervan klopt :)

Bij Kylian krijg ik het gevoel van: ja ja jaaaaa ik doe het zoho. Lui zou ik het niet wilen noemen, maar hij wil de dingen doen wanneer HIJ eraan toe is en niet ala minuut omdat het wordt gevraagd. Even iets afmaken, even nog wat wegleggen, even nog.....

Ik denk dat hij zomaar in huilen uit kan basten terwijl er zichtbaar niks aan de hand is. Hij zit dan vol, kan alle gebeurtenissen dan even niet meer op een rijtje zetten. Gevoelig jongetje die denk ik heel snel onder het juk van zijn zusje komt. Hij vindt haar heel erg leuk en vindt het moeilijk nee tegen haar te zeggen.

Hij is best op zichzelf denk ik en heeft dat nodig. Veel rust heeft hij nodig. Het zou best zo kunnen zijn dat hij contact heeft met iemand die jullie zelf niet zien (of misschien wel?) of een denkbeeldig vriendje ofzo. daar kan hij zijn gevoelens en gebeurtenissen mee delen. dat zou hij makkelijker vinden als het met een ouder te delen.

Pfff nou, waar het vandaan komt weet ik niet en ben dus ook heel benieuwd of het kan kloppen.

Liefs Meranou.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.882
    9.393
    113
    Gelderland
    Ook ik ben reuze benieuwd wat je ziet bij mijn zoontje ;)

4. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rianne 1984,

Het eerste wat in me opkomt is : pak me dan als je kan, je kan me toch niet krijgen, met een biggggg smile erbij. Ik denk dat ze heel erg van wilde spelletjes houdt. Rennen en vliegen, stoeien, weinig stil kunnen zitten, altijd bezig met ontdekken van alle mooie dingen die er te doen zijn. Doen, doen, doen. Zoveel mogelijk doen.

Wel heel goed kunnen luisteren en doen wat er gevraagd wordt, weinig problemen met ongehoorzaamheid. Maar slapen zal soms wel een seen probleem zijn voor mijn gevoel. De ene dag is ze zo moe dat ze als een blok in slaap valt, de volgende dag drama omdat ze nog meer had willen doen die dag. Of nog helemaal in een bepaald spel zitten en dat moeilijk los kunnen laten.

Eten heeft ze eigenlijk niet zoveel tijd voor. Dat is eigenlijk geen leuke bezigheid, want ze moet stilzitten en dat valt niet mee. Ze zal ook slank zijn door al het bewegen en niet snel dik worden....

Wat een energie zeg!

Liefs meranou.

5. supermeid20

15 jan 2007
    52
    0
    0
  6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wowwww, geweldig !!!! :D
    Rennen, vliegen, stoeien, NIET stil kunnen zitten.. Ja, dat is mijn meisje!!

Qua slapen heb je gedeeltelijk gelijk. Ze valt altijd gelijk in slaap, zonder kik. Maar dat is maanden terug wel anders geweest, toen huilde ze altijd heel lang.

En het eten .. pfff ze is altijd al zo'n slechte eter geweest. We moeten haar altijd afleiden met speeljes of liedjes. En slank is ze zeker hahahah! 17 maanden en nog geen 9 kilo. Echt een lange slanke dame.

Mijn complimenten!!!!

7. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou voor vandaag nog eentje. En dan wacht ik ook even de reacties af, want als jullie allemaal niks herkennen bijvoorbeeld, heeft het weinig zin om de andere ook te "lezen".

@Flowertje,

Wat een lieve, slimme dame. Die zal al heel snel iedereen om haar vingertje kunnen winden denk ik zo! Heel aanhankelijk, een tikje verlegen, maar niet lang. Is de kat uit de boom dan neemt ze de touwtjes graag in handen.

Ze heeft een natuurlijk groot zelfvertrouwen denk ik, vindt zichzelf de moeite waard en straalt dat ook uit zodat anderen dat ook al snel zullen vinden. Een dametje die van mooie kleding houdt, nu al of straks er graag als een prinsesje uit wil/zal zien. Je kunt niet om haar heen, ze IS er gewoon, straalt, gloeit. Waarschijnlijk is ze ook helderziend, krijgt veel info/hulp van boven waardoor ze zich ook zo veilig en gewenst voelt, samen met veilige ouders die er niet vreemd tegenaan kijken als ze eens tegen iemand praat die ze zelf niet zien.
    Dat maakt haar heel sterk.

Ze weet wat ze wil en gaat dat ook krijgen. is het niet linksom, dan maar rechtsom. Echt een enorme power!

Liefs Meranou.

8. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Zie dat je al heel wat foto's te lezen hebt maar hoop dat ik mijn foto er ook nog bij mag plaatsen....ben benieuwd! Bekijk bijlage 105196

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    EDat is precies mijn dochter hihihi
    En er is.al.eerder.door iemand gezegt dat ze erg gelieft boven is
    het is een meidje dat heel erg sociaal is

dank.je.wel super

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dank je wel.:)

11. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor je mailadres, super dat ik je de foto's heb kunnen mailen! Ik wacht rustig af, want druk heb je het inmiddels zeker :D

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hoi, ben benieuwd of je er nog aan toe komt om onze alyssa te lezen ;)

13. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

[​IMG] Hoi, zou je misschien deze foto ook willen lezen van mijn zoontje?? Ik ben wel erg benieuwd. Alvast onzettend bedankt.

14. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
  15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik ben erg benieuwd of je iets kan zeggen over onze dochter Yara..mag ook pver 6 maanden ;) ik hang toch nog wel even rond op zp!

dankjewel alvast

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    nou dan voeg ik onze dochter ook snel toe voordat we alweer op pg 20 zijn ;)

17. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hier een foto van mijn dochtertje.
    Als je er zin en tijd voor hebt:D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hierbij een foto van onze kleine man..
    Zou de reactie op de foto via PB kunnen? Ik heb een bepaald vermoeden en heb dat liever niet zo openbaar op het forum:)

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    oei, ben altijd erg benieuwd naar wat men kan zien op fotos!
    Dus als je nog ergens een gaatje hebt, ben ik benieuwd wat je ziet bij mijn kinders....

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En ons prinsesje

Deel Deze Pagina