Whahah ja hij inderdaad een droogkloot, geweldig! Hij heeft geen zusje ofzo, dus die kan ik niet plaatsen eigelijk, zal het iets bij hem zijn De eerste zin klopt ook, hij kan enorm dwars zijn, en als hij bij mij zijn zin niet krijgt, probeerd hij het wel bij iemand anders, of op een andere manier. Speciale band met opa´s nee totaal niet, hij heeft met bijde werkelijk helemaal niks. Met papa natuurlijk wel,maar een speciale, weet ik eerlijk gezegt niet. Leuk dit
zou iemand mij een pb willen sturen als jullie weer tijd hebben om een foto te lezen van mijn dochtertje ..dan plaats ik een foto zou zo graag iets meer willen weten alvast bedanktx
haajj Meranou, geweldige foto s krijg je zeg ik ben ook aan het oefenen met foto lezen zou ik je eventueel mogen helpen want zie hier geweldige foto s bij staan en als de andere damens het ook willen ik hoor het wel! krijg bij sommige foto s ook veel door maar wil niet je berichten allemaal pikken maar je helpen zo kan ik zelf ook beetje helpen zijn er echt ontzettend veel he veel liefs kimberly
@alle mama's wat een mooie kids hebben jullie toch! Geweldig om al die foto's te zien!! @Meranou en Kimmie22, hier een foto van mijn dochter! Ben benieuwd wat jullie erin zien!! Dank jullie wel voor de moeite die jullie nemen om de foto te lezen!
@Kimmie, je mag de foto van Tyas ook lezen van mij hoor...Meranou heeft het echt uberrrdruk! Maar Meranou als je tijd hebt ben ik ook heel benieuwd naar wat jij ziet in de kijkers van ons manneke. Dankjewel! En... wauw! Ik zie hier inderdaad echt prachtige kindjes voorbij komen!
@Kimmie, mijn toestemming heb je ook hoor ff off-topic @Pluys, zie ik daar een roodharig meisje? Prachtig dametje zeg! Heb zelf een roodharige dame rondlopen, dus andere roodharige trekken gelijk mijn aandacht
nog iemand die mijn dochtertje wil lezen? zal ff 2 foto,s neerzetten weet niet welke beter is Bekijk bijlage 105348
Jaaa dat heb je goed gezien!! Een echte roodharige meid! Ben er zo trots op, heb zelf ook rood haar. Alleen nu lijkt het of Anoeska's haar lichter aan het worden is. Hoop niet dat ze het rode gaat verliezen!! Heb jouw dochter ook voorbij zien komen, ze viel me ook gelijk op door het rode haar!! Mooie meid hoor!!
Hoi Meranou Ik had de foto al geplaatst maar per ongeluk in het verkeerde topic Zou je alsjeblieft eens naar deze foto willen kijken? Onze dochter Britt is nu 13 maanden oud. Ik ben heel benieuwd wat je ziet. groetjes en alvast bedankt!! liefs mamatoB