hoi, zou een van jullie kimmmie of meranou mij een pb willen sturen met jullie mailadres want de foto van mijn dochtertje staat op pagina 6 en nu moet ik elke keer alle pagina's af om te kijken of er een rectie is dus dan stuur ik hem liever op dan zie ik de reactie vanzelf wel een keer verschijnen maar dan hoef ik niet op te letten... alvast bedankt
Ja inderdaad is het misschien handiger om het via pb te doen. Nu moet ik ook elke keer 2 keer zp openen om reactie te geven en foto te kijken. Het wordt echt een beetje onoverzichtelijk zo....Via pb gaat het een stuk makkelijker, of via de mail. Ik probeer nog wel een foto van mijn eigen kindje te plaatsen. kan Kimmie, of iedereen die zich aangesproken voelt mijn kindjes ook lezen .
ben erg benieuwd !! als het lastig is zo in dit forum... wie ik kan dan de foto's mailen? ( sorry heb niet alle pagina's gelezen) mijn dochter :
@kleintje88 Mooie baby! Kan heel erg lekker bij jou/jullie hangen/liggen. Vindt het heerlijk om geknuffeld te worden! heeft wel de nodige aandacht nodig (iedereen natuurlijk, maar heeft zij iets lichamelijks?). Lijkt me dat ze veel wakker is 's nachts. Weinig slaap, vanwege iets wat ze heeft. Kma of iets in die richting? Veel buikkrampjes heb ik het gevoel....alleen bij jullie kan ze dan echt tot rust komen. Alleen vindt ze er neit zoveel aan. Bang alleen gelaten te worden. meer komt er eigenlijk niet naar boven... Liefs Meranou.
Ik wil even kwijt dat Meranou de foto van Noor heel goed heeft gelezen. Ze was 'spot on' met haar uitleg. En zelfs op mijn specifieke vraag na die tijd zat ze helemaal goed. Meid bedankt. Ik vind het een geweldig (soms beangstigende) gave die we hebben. Je bent een dankbare aanvulling op mijn eigen observaties. Gr. Daan
@ djara, Beetje schuchter komt je dochter over. Verlegen, bij vriendinnetjes altijd wat teruggetrokken lijkt wel, laat niet snel het achterste van de tong zien. Lieve meid, die veel aandacht vraagt in de vorm van vragen of ze iets wel goed doet, of ze dat wel mag/kan enz, beetje onzeker. overgevoelig voor allerlei dingen, harde geluiden, fel licht. Heeft ze veel slaap nodig? En als ze niet genoeg heeft geslapen merk je dat meteen? Wordt ze heel erg hangerig en schaamt zich dan ook wel weer een beetje dat ze doet zoals ze doet? Ze weet dat het niet goed is, maar ze kan er niks aan doen.... Ben benieuwd, er komt niet meer, ik denk dat ik morgen maar verder meot gaan... liefs Meranou.
Ze vind het wel fijn om geknuffeld te worden of lekker bij ons te zijn! De nodige aandacht mwah valt eigenlijk wel mee! Het is een heel makkelijk kind maar wel met een heel sterk eigen willetje. S'nachts is ze juist helemaal niet zoveel wakker in tegendeel, ze sliep bij 1,5 maand al gemiddeld 12 uur op een nacht... Ze heeft zover ik weet verder niks... Wel voor de 3 maanden veel last gehad van krampjes maar nadat we gestart zijn met fruit is dat opgelost (met af en toe nog weleens wat krampjes ) Ze heeft graag mensen om zich heen maar kan zich ook prima alleen vermaken *ligt soms wel een uur in bed te spelen en brabbelen tegen haar knuffeltjes * Dus het klopt niet helemaal... Maar kan gebeuren!