j Ja ik had zelf ook al het gevoel dat het niet echt zou kloppen. Ik kreeg zeer weinig binnen en vond eigenlijk dat ik toch moest schrijven. i Ik had mezelf namelijk voorgenomen vandaag een paar pagina's te "lezen". Maar het is leeg voor vandaag. Er komt niks meer. Is dus goed zo'n oefen topic. Hier leer ik een heleoel van! 1 Ding is dus heel goed naar mezelf luisteren en geen info willen geven omdat het "moet", maar omdat het "stroomt". Bedankt voor je reacties. Iedereen trouwens heel erg bedankt voor het plaatsen van de foto's! Super. Er gaat een wereld voor me open. De reacties die ik krijg overstijgen als mijn verwachtingen. Morgen weer een nieuwe dag en dan ga ik het weer proberen! Liefs Meranou.
oke heb je een mail gestuurd hoor het wel wanneer je tijd heb om naar de foto,s te kijken alvast bedankt!
Bekijk bijlage 105571 Hoi Meranou, Wat leuk dat jij ook foto's leest net als ikbenhetmaar! Dit is een foto van mijn dochtertje Charlie. Hoop dat je er iets mee kunt! Kim (weet niet zeker of dat nou je naam is) als jij hem ook kunt lezen dan mag dat uiteraard ook!
hoi meranou, bedankt voor het lezen van mijn zoontje zijn foto. je hebt wel helemaal gelijk in de dingen die ik nu kan weten/nu weet. hij is idd heel makkelijk, is heel graag bij papa en mama en valt idd bij ons heel graag lekker in slaap. al doet hij dat ook heel makkelijk in z'n eigen bedje. de eerste 2,5 maand (dus net niet meer) heeft hij heel veel last gehad van krampjes maar nu is hij een hele gemakkelijke baby! liefs..
Hoi meiden, Nou het is echt een gekkenhuis. Als je wilt dat ik je kindje lees, wil je me dan een pb sturen? Ik merk dat het niet lekker loopt met al die energieën door elkaar, onder elkaar enz. Via pb (of mail) gaat het wat makkelijker en komt er meer informatie. Liefs Meranou.
ik had je ene pb gestuurd met als t goed is 2linken naar fotos. Mocht dat niet gelukt zijn hoor ik t wel
Ik had je ook een pb gestuurd met de link. Maar nog niets gehoord. Dus weet niet of je hem ontvangen hebt.
Ik denk dat ze het heel druk heeft. Gewoon even geduld hebben, ladies. Zoiets is niet af te dwingen, lijkt me. Het komt tot je of niet. Ik wacht ook rustig af
Inderdaad gaat het niet zo 1,2,3. Ik heb ook kleine kinderen en heb eigenlijk alleen 's avonds tijd. heel soms overdag ook nog wel eens. maar als ik dan een foto heb gelezen en er komt dan een reactie met een vraag erbij, dan gaat dat eerst. Dus dames even geduld! Als je na een week nog niks hebt gehoord, doe dan even een pb, misschien is in alle drukte dan een pb of mailtje kwijtgeraakt. Ik heb nu zo ongeveer 30 pb's en mails staan, dus duurt het gewoon een week ongeveer..... Liefs Meranou.
vraagje moet dit persee een foto zijn van een kindje.. ik heb een vraag over mijn opa.. hij is gestorven in 2006 terwijl er ruzie was in de familie en we nooit meer met hem hebben kunnen praten .. ik wil weten of hij er dus vrede mee heeft
Ik heb wel geduld. Alleen weet ik niet of je per pb een antwoord terug stuurt of dat hier in het topic plaats. Vandaar. Dan kan het beter via pb want dan hoef ik niet steeds alle pagina's door te spitten.