Hoi Meiden, Ik ben een weekend weg en dus geen tijd om foto's te lezen. Na het weekend ga ik verder! Liefs....
heel fijn weekend.. had begrepen dat je het nu via mail doet?? had namelijk een foto ingestuurd op pagina 2, was al bijna aan de beurt, betekend dat ik nu achteraan moet sluiten?
Wilde je hier ook nog even laten weten dat ik het fijn vind dat je de foto's hebt gelezen. Ik hoop in combinatie met de informatie die jij hebt gegeven meer duidelijkheid te krijgen. Veel punten klinken logisch, maar hebben we zelf nooit aangedacht. We gaan het zeker in de gaten houden. Ik denk dat de puzzelstukjes hiermee op zijn plek gaan vallen!! Dank je wel en een fijn weekend!!
@meranou hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb je een pb gestuurd met een link naar ons meisje Britt. liefs mamatoB
Hoi meiden, Bedankt voor jullie foto's. Het zijn er zoveel geworden dat ik er de puf niet meer voor heb. Ik heb nu zoveel foto's gelezen en er wachten er nog meer op me. Maar ik kan het niet meer. Ik heb een nieuwe baan, 2 kleine kinderen en we zijn bezig een nieuw huis te kopen. Gewoon teveel andere dingen aan mijn hoofd nu. Degene die ik heb gelezen: bedankt voor jullie meest lovende woorden! Dus degene die nog niet aan de beurt geweest zijn...sorry ik doe het niet meer. Ik ben benieuwd of het ook zo storm had gelopen als ik er bv. 10 euro voor had gevraagd?
@Meranou Kan ik me voorstellen meid, is ook echt bizar hoeveel mensen gereageerd hebben en zo te horen heb je het druk zat. En ja, als iets gratis is komen er altijd meer mensen op af he.... Maar ik ben heel erg blij dat je de foto van Britt nog hebt willen lezen; het klopte echt wel! Nogmaals bedankt! groetjes mamatoB