alweer blaasontsteking

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Bizzy, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Beste vk,

Met 6 weken had ik er al 1 te pakken en vanmorgen werd ik wakker met lage trekkerige rugpijn en soms t gevoel dat het hard word net boven mijn schaamstreek.
    Urine bij ha ingeleverd en het testje sloeg binnen 5 sec uit!
    Gelukkig geen bloed te zien.
    Nu furabid gekregen 100mg 2 maal perdag
    Vraag wat kan ik nog meer doen het te verkomen?
    Drink meer dan 2 liter per dag
    1 x per week cranberry sap ( bbbrrr smerig)
    Neem tijd uit te plassen en veeg van vagina naar bips
    Na de sex ga ik gelijk plassen en was ik mezelf met enkel water.

Ik weet het niet meer alleen dat dit telkens best pijnlijk is!
    Nog een nadeel van antibiotica krijg ik 9 vd 10 keer een candida infectie dus ben vaak weken ermee bezig..
    Ben trouwens bijna 14 weken zwanger

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Bizzy,

wat vervelend dat je er al zo'n last van hebt. Het kan zijn dat de HA volgende keer je urine op kweek zet om te zien of er te of er een dader aangewezen kan worden. Bv een bacterie.
    Verder kun je er niets meer aan doen dan je al doet. Veel dirnken, vitamine C, cranberry sap/capsules, goed uitplassen, je plas niet ophouden, niet gedurende het plassen stoppen voor het trainen van je bekkenbodemspieren, niet wassen met zeep, alleen afspoelen met water. En dit doe je al zo te lezen. Ik hoop dat je lijf nu gewend is aan de andere lichaamsituatie (lees: zwanger!) en dat het hierbij blijft. maar anders wordt je urine echt gekweekt een volgende keer.

groetjes Brigitte

Share This Page