Hallo, Ik heb 29 april mijn spiraal laten verwijderen. Vrijdag 2 mei had ik bloedverlies en zaterdag weer minder. Daarna een week niks. En 10 mei weer bloedverlies maar een halve dag. Dinsdag 12 mei licht bruin afscheiding. En nu helemaal geen ongi meer. Heb getest maar negatief. Zou ik moeten wachten en dan nog een keer testen? Groetjes Danielle
Ja zou ik doen. Een weekje wachten en nog een test doen. Heb trouwens wel gehoord dat het een tijdje kan duren na het verwijderen van de spiraal voor je cyclus weer op gang is. Succes!
Had je een hormoonspiraal of een koperdraad spiraal? Met een hormoonspiraal kan het inderdaad zijn (net als met de pil) dat je cyclus eerst op gang moet komen. Dat hoeft overigens niet. Met een koperdraadspiraal zou je cyclus gewoon hetzelfde moeten blijven. Ik zou inderdaad nog een weekje wachten en dan over een week weer testen. Succes!
Ik had een hormoonspiraaltje, bij mij duurde het 6 weken dat ik weer ongesteld werd, daarna niet meer. Was dus zwanger. Na het verwijderen had ik 1 dag bloedverlies gehad. Kan zijn dat ik een klein wondje had van binnen. Zou nog ff wachten en dan pas testen gaan.
Hallo, Ik had een hormoon spiraaltje. De mirena. Mijn huisarts zei wel dat ik gewoon een eisprong kan hebben. Ondanks dat ik geen menstruatie heb. Het is nu inmiddels al 6 weken dat ik geen menstruatie heb. Maar we wachten rustig af.
hoi ben je inmiddels al ongesteld geworden? ik laat maandag mijn mirena spiraal verwijderen, ben benieuwd. xxx
Hallo, Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad. Nu al 8 weken niet meer. En heb al verschillende keren getest maar allemaal negatief. Wordt er helemaal gek van. Ben wel al een maand mijn temperatuur bij aan het houden s'ochtends steeds op hetzelfde tijdstip voordat ik opsta. EN nu is mijn temperatuur van 36.2 gestegen naar 36. 5 na 36.7 en nu al 5 dagen 37.0 Dus hoop eigenlijk dat dat de eisprong is en dan ik niet meer ongesteld wordt maar zwanger wordt Succes maandag met verwijderen
hoi wel vervelend dat het zo lang uitblijft, toch schijnen meer vrouwen te hebben dat het een tijd duurt voor ze ongesteld worden. maarja geduld is soms lastig. xxx
Hallo, Had vandaag toch maar weer een test gedaan. Ik was nl ook bezig met temperaturen en mijn temperatuur bleef al 10 dagen hoog. Vandaag dus getest en ik ben zwanger. Ga morgen nog een keer testen omdat het streepje niet super helder was en ik het met urine had nageken van de middag en ik heel veel water s'ochtends al had gedronken. Maar ze zeggen toch een streepje is een streepje ongeacht of hij super duidelijk is of wat minder. Groetjes Danielle
Hoi gefeliciteerd! Wat goed zeg al zwanger! en dat gelijk na het verwijderen van je spiraal 1e keer raak! xxx