Iemand nog andere suggesties? Nederlandse namen met een L erin 5 letters. Dus : Julia Merel .... dat soort namen Julia is helaas al bezet
Lente Lilly Felie Felin Jolie Belle Julie Lotte Lelie Fleur Floor Milou Lisan Veerle Misschien zit hier nog wat tussen?
Liv(i)a misschien? Livia is niet mijn smaak, Liva wel maar dat is maar 4 letters. Julin zou ook nog kunnen,vindt je dat wat?
Wat een leuke reacties op de naam Ik hou wel van tijdloze namen, leuk voor nu , en leuk voor later ♡ Iemand ideeen voor een 2e naam?
Merel, zo'n leuke naam! M'n nichtje heet zo en is echt een prachtig Mereltje . Julia stond op m'n lijstje mocht ik een dochtertje krijgen. En Isabel ook.
Denken jullie bij de naam merel ook gelijk aan vogels haha denk dat het wel mee zal vallen toch? Mees is ook een vogelnaam en daar hoor je ook niemand over
Haha ja ik denk dat iedereen dat wel heeft, ik heb dat met de naam woud dan zie ik een heel bos voor je ipv een kindje haha Ach het zal wel wennen
Haha ik vindt de naam wel erg leuk worden, er zijn ook zulke leuke reacties op de naam mijn vriend vond het gelijk al een mooie naam!