Het kind maakt de naam wel bijzonder Eline en Lucas zijn ook geen modenamen, maar wel leuk als ze ouder zijn. Ach ieder zijn smaak
Merel Amelia Merel Ariane Merel Aurelia, Merel Aurélie Merel Aurora Merel Camilla Merel Carlijn Merel Carolina, Merel Caroline, Merel Carolien Merel Charlotte Merel Dominique Merel Elianne, Merel Eliana, Merel Eliane Merel Elisa Merel Emilia Merel Evelina, Merel Eveline, Merel Evelien Merel Fabienne Merel Filippa Merel Florine Merel Gabriella Merel Jasmijn Merel Juline Merel Liselot, Merel Liselotte Merel Loïse Merel Noémi Merel Olivia Merel Ophélie, Merel Ophelia / Merel Ofelia Merel Rosalie, Merel Rosaline, Merel Rosalinde Merel Rosanna Merel Sophia Merel Valeria Merel Véronique
Ik vind Merel heel erg leuk, zo gaat ons kindje ook heten, als het een meisje is En past zeker bij je andere kindjes.
Aaah super leuk!! Wij zijn nog niet zwanger (we zitten nu in de mm, nu ronde 2) maar we vinden het super leuk om alvast door de namen heen te snuffelen
Ach het heeft bij mij te maken met met wie ik het associeer. Dat maakt soms al dat je een naam niet zo leuk meer vindt. Eigenlijk is er natuurlijk niks mis met Merel als naam.
Haha ja dat is zo, dat heb ik ook met bepaalde namen. Gelukkig hebben we allemaal andere meningen, anders heten we allemaal jayden of merel hihi
Het is niet zo mijn naam maar het past heel goed bij de namen van je andere kinderen. Zie dat je Julia mooi vind, misschien vind je Jula of Jule ook leuk?? Heerlijk hè dat dromen over namen, wij zitten ook in een medisch traject maar hebben het ook dagelijks over namen
ik vindt julia ook prachtig, maar een vage kennis van ons die ik wel elke dag op school zie heeft haar dochter julia genoemd. Jula vindt ik ook mooi! Wij zitten nu in de 2e ronde clomid en pregnyl hoop dat we beide snel zwanger mogen zijn : )