Hoi Hoi, Vrijdag had ik de digitale test van cb gedaan. Er stond ZWANGER! Helemaal enthousiast heb ik me aangemeld bij moeders voor moeders. Ik werd vanmorgen opgebeld wanneer ze langs konden komen. Meteen een afspraak gemaakt voor vanavond. Ik de hele dag in spanning gezeten. Moeders voor moeders doen ook nog een test om te kijken of je zwanger bent en genoeg zwangerschaps hormoon in je urine hebt zitten. Ik dus helemaal gespannen of deze test wel positief zal uitslaan......... Nou ze is net langs geweest en het was harstikke positief, kan er nu echt niet meer omheen! ben helemaal blij en het begint nu echt tot me door te dringen. Meestal begin je vanaf de zesde week met opvangen, maar ik mag over 3 dagen al beginnen. Had al veel zwangerschapshormoon in mijn urine zitten. Helemaal toppie dus en voor niks in spanning gezeten vandaag. Nog 2 mooie cadeautjes gekregen en over 3 dagen mag ik dus beginnen met het frisse klusje...........hihihihih Ik ben echt helemaal supper blij
Gefeliciteerd! En nu maar 10 weken in potjes plassen. Ik weet uit ervaring (2 keer gedaan) dat je het aan het eind wel beu bent. Maar het is wel een leuke reminder in het begin, dat je echt zwanger bent! Go girl!
Gefeliciteerd, ik heb me gisteren ook aangemeld. Ben al 12 weken maar had er niet eerder aan gedacht. Dus vanmiddag al een afspraak en vanaf morgen waarschijnlijk in potjes piesen! Hahahahaha.....
Ja, ik was er ook wel erg snel bij. Je kan meestal meedoen vanaf de 6de week. Dan heb je genoeg hCG- Hormoon in je urine. Maar ik had al zoveel dat ik dus vrijdag mag beginnen. Je kan je aanmelden op www.moedersvoormoeders.nl Je moet dan wat gegevens invullen en dan bellen ze je voor een afspraak. Ik was blij dat ik 's avonds met ze had afgesproken. De hele auto van die vrouw stond namelijk vol met die flessen hahaha. Dus is het overdag en je wilt het nog een beetje geheim houden voor de buurt dan is het handig als je dat meld als je de afspraak maakt. Ik breng de flessen de eerste weken ook zelf weg. Je kan ze ook laten ophalen. Maar goed ik ben nog maar 5 weken onderweg en wil niet dat de buren de flessen zien staan.....haha die krijgen het denk ik pas te horen als is rond de 3 maanden ben. dus dat duurt nog wel even. Kreeg ook leuke cadeautjes en die test die ze nog hebben gedaan was spannend maar wel een leuke extra bevestiging suc6 en het is een aanrader.........lijkt me iniedergeval erg grappig, maar na een poosje ook wel irritant hoor om die flessen te vullen. Maar goed beter opvangen dan door het riool. Als je er andere mee kan helpen
Nou, je plast in een kan en dan giet je dat in een groene stinkbus. Ik was blij dat ik er vanaf was na 10 weken
Super fijn zeg! Iedereen die meedoet: super! Dankzij MvM konden wij zwanger worden! Ik doe dit topic wel dicht, iets hieronder staat al een topic over Moeders voor Moeders. Elmo http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=116627