Op de site die wendyp plaatste zag ik dit pakje. Zo ontzettend snoezig. Waar zou ik die kunnen kopen? Die webwinkel van de site is volgens mij alleen voor winkels enzo.
Staan indd erg leuke kleertjes op, maar waar oh waar kun je ze krijgen! Via de website kan dus niet..
Zit er geen Makro bij je in de buurt? En als je geen pasje hebt, kun je er vast wel eentje van iemand lenen. Die hebben echt veel van Dirkje.
Dat werkt niet bij alle makro's. Ik weet dat je bij de makro in Best bijna altijd ook moet legitimeren en dan moet je naam overeenkomen met die op het pasje natuurlijk.
Je kunt diegene een briefje laten schrijven en ondertekenen waarin die je machtigt. Dan kun je gewoon dat pasje gebruiken, heb er ervaring mee, is altijd goed gegaan.
I.d. heeft Makro heeft kleertjes van Dirkje.. via marktplaats misschien? nieuw met kaartje.. Heb van een kennis een heel lief pakje gekregen toen! Het blijft ook erg mooi..
in grave, noordbrabant. maar aangezien je in leeuwarden woont zal je daar weinig aan hebben , maar goed je kan ze misschien bellen en misschien kan je via hun wel wat bestellen en laten versturen. het is de winkel ' cool kids', klinkerstraat, Grave. ze hebben idd leuke dingen en de prijs is niet veel duurder dan de hema, dus valt mee. joyce
Allemaal bedankt voor de reacties! Ik zal eens kijken of ik met iemand mee naar de Makro kan die een pasje heeft, daar even inkopen doen!
Hoi, je zou eens kunnen googlen en dan dirkje online kopen ofzoiets intikken. Dan kom je vaak op een hoop webwinkels uit die dit merk nieuw verkopen. Doe ik zelf ook vaak als ik op zoek ben naar iets van een bepaald merk.
Hey, Ik heb een nieuwe set gevonden voor je! Kijk even op deze link: http://link.marktplaats.nl/199114450
Ik kom op markten ook regelmatig kraampjes tegen die Dirkje babykleding verkopen. Dat jurkje met legging is idd super leuk. Even neuzen op de site mijn ervaring is alleen helaas wel tot nu toe, dat bij broekjes de verhouding niet helemaal klopt qua breedte van de band (smal) en lengte van de beentjes (lang) . Maar misschien is dat net pech geweest. Ik heb verder wel gewone leuke shirtjes al van dirkje
Ik heb vroeger wel Dirkje kleding gezien bij Bentex. Alleen is de bentex dacht ik alleen in het noorden, als het nog bestaat
Super bedankt voor de link! Ik zie dat ze het alleen in de iets grotere maten aanbiedt, dus heb even gemaild. Dus de bentex verkoopt het misschien ook...die zit hier wel ergens in de buurt, ga ik daar even kijken.