merk driehoekige box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mona23, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Ik ben opzoek naar een driehoekige box, nu heb ik er gevonden, de bopita tripus.
    Dit is een prima box, alleen worden ze niet meer gemaakt. Nu zijn er wel via marktplaats te koop maar dit is voor ons allemaal erg ver weg.

Wie weet of er nog een ander merk is wat driehoekige boxen maakt.
    of heeft er iemand tips waar er nog een te koop is omg. limburg/brabant

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het is wel geen vraag maar wil het je wel even vertellen. Mijn moeder heeft voor bij haar thuis ook een bopita hoekbox. Heel handig vinden we hem niet. Vooral al ze gaan rollen en groter worden is de ruimte toch wat kleiner dan een vierkante box.
    Succes met je zoektocht !

3. mona23

mona23 Niet meer actief

helaas heb ik niet veel ruimte, dus zijn we genoodzaakt tot een kleinere box.
    Maar evengoed bedankt voor je info.

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Wij hebben die Bopita box van je plaatje. We wilden 'm tussen onze twee banken hebben staan en een hoekbox is dan een uitkomst. Het is ook erg gezellig, want onze dochter zit altijd tussen de mensen. Hier beperkt het haar niet in het rollen/bewegen en in vierkante boxen heb je ook verschillende maten, want de vierkante box van een vriendin van me is kleiner dan onze box. Ik kan je helaas niet helpen aan alternatieven, want wij hebben de onze van marktplaats.

Deel Deze Pagina