Wie weet of je het rubbertje dat onder in de difrax fles moet vervangen, netzoals de speen? Het is namelijk van het zelfde materiaal. Ik heb namelijk de gebruiksaanwijzing van de fles niet meer, dus kan het ook niet nakijken.
Volgens mij hoeft dat niet. Met een speen gaat het erom dat een kindje op de speen kan kauwen en bijten en na verloop van tijd kan een speen broos worden en scheurtjes krijgen. Met het ventiel onderin de fles gebeurt dat natuurlijk niet. En je kunt zo'n ventiel ook niet los verkrijgen, dan zou je een hele nieuwe fles moeten kopen. En anders zou zoiets ook wel in de gebruiksaanwijzing staan, neem ik aan.
Ik heb ze eerder nog niet vervangen, maar er is er hier 1 vermist geraakt in de vaatwasser , dus heb ik er net 1 (of 2, weet niet hoeveel er in die verpakking zitten) gekocht bij Prenatal. Dus je kan ze zeker wel los kopen, maar ik heb ze ook niet eerder vervangen.
je moet ze in gaten houden en als ze verslijting vertonen vervangen. ik geloof zelfs dat ik de beschriving staat net als de speen om de 6 weken. maar zelf hou ik het gewoon in de gaten en als ik het niet meer vertrouw of het er niet lekker meer vind uit zien vervang ik alles. groetjes sabrina
Ik vervang ze ook hoor! Ik vind ze op een gegeven moment gewoon goor worden. Mijn moeder had laatst zelfs het rubbertje stuk! Dus gelukkig nieuwe gehaald!
hier nog niet vervangen, maak het wel altijd heel erg goed schoon. Maar nog geen slijtage aan het ventiel. (Heb wel meerdere flessen in gebruik)