Ik vind het altijd leuk om mensen te kijken. Bijv. als ik aan het winkelen ben of in een restaurant. Altijd leuk om te kijken wat voor types er rondlopen en dan te bedenken hoe zij als persoon zouden kunnen zijn. Mijn vraag: Wat ben jij voor typetje? Ben je netjes of juist slordig, uitbundig of ingetogen... enz. Vertel daar iets over. (gewoon een leuk luchtig topic) Ik ben zelf een netjes typetje, zie er altijd goed verzorgd uit en besteed daar veel tijd aan. Hou van schoon en fris en zo ziet ons huis er ook uit. Maar aan de andere kant kan ik ook chaotisch zijn en druk in mijn hoofd. Ik ben ook iemand die veel dingen op het laatste nippertje doe. Zoals afspraken maken of dingen regelen. Oh en ik kom ook altijd net aan op tijd, of net te laat op afspraken. Moet me altijd haasten, al ga ik nog zo vroeg uit bed Wie volgt?
Verlegen, niet opvallend, verzorgd en vriendelijk Maar thuis ben ik uitbundig, gek en heel verzorgend!
Aparte kledingstijl en uiterlijk, verzorgd tot in de puntjes, Ik lijk 17/18 maar ben 24, druk of heel rustig, dagdromer, grapjas, lief, grote mond wanneer nodig, vriendelijk, arrogant (ben ik niet maar ik schijn een beetje die uitstraling soms te hebben helaas). En dan heb ik opgeschreven wat ik zo ongeveer heb gehoord en meegekregen over mijzelf van andere mensen.
Super sexy natuurlijk! Ik denk vriendelijk, grappig, gewoon tot modieus gekleed. Ik ben klein en heb raar kort krullend/slag/pluis haar (ik noem 'm mijn leeuwenkoning kapsel) Ik kom er maar niet vanaf!
Uiterlijk betekend veel voor me. kleding ook, lichaam ook, dus kan wel zeggen dat ik erg verzorgt ben. Ben beetje gek, vrolijk, behulpzaam, lief (vind ik) Al denken mensen vaak op eerste gezicht dat ik een sago arrogante t.rut ben. (kan ik ook zijn hoor als het nodig is)
Mensen hebben een vaak een vertekend beeld van mij omdat ik tot een bepaalde doelgroep behoor.. In vele ogen dus een bepaald type, maar in het echt val ik heel erg mee! Je moet gewoon door de buitenkant heen prikken Ik ben gewoon een vrolijke meid, zie er graag verzorgd uit (beetje kak ) Verder lief en zorgzaam voor mijn gezin.
dat herken ik wel. heb toch wel een ander soort lichaam als gemiddelde vrouw en behoorlijk wat tattoo's behoor vaak tot groep aso... terwijl ik bv type persoon ben die oude vrouw helpt oversteken etcetc
Aan het uiterlijk kan je idd niet altijd zien hoe iemand van binnen is. Ik ben ook een beetje 'kak' van buiten, maar van binnen ben ik ook best gek En zo kan iemand die er van buiten ruig uitziet ook gewoon lief zijn bijv....
Dat is wel eens jammer hè... Ik probeer dan gewoon te laten zien/merken aan anderen hoe ik écht ben en ik hoor dan eigenlijk altijd dat het ze voor 100% mee valt. Ik kan er dan wel in blijven hangen dat er op een bepaalde manier over me gedacht wordt, maar die tijd ben ik voorbij.
Bij mij kan je vaak de hoeveelheid pijn aan mijn kleding aflezen. redelijk normaal is spijkerbroek, shirtje/trui/vest en platte schoenen/stoere laarzen. Als het goed gaat heb ik graag lage hakken aan, maar ben ook meerdere keren in joggingbroek en crocs naar school geweest simpelweg omdat ik al blij was dat ik goed genoeg kon lopen en auto rijden om dat te doen. andere broek doet dan zeer en schoenen krijg ik niet aan bij veel pijn, zijn mijn voeten te ver weg. verder chaotisch, gezelligheidsdier, rommelig, leuke dingen gaan altijd voor. Eigenwijs, moet even 1 min. wennen als plannen veranderen. Soms ook snel gefrustreerd of geïrriteerd, al kan je dat vaak dirct aan elkaar verbinden met pijn hebben.
Imensa dat herken ik wel een beetje. Ik heb ook veel tattoo's en daardoor denken mensen ook altijd dat ik een of andere asociaal ben. Qua kleding ben ik best een beetje simpel. Ik kan er netjes/kak uitzien ik kan er chique uit zien maar voel me het meest op mn gemak in mn spijkerbroek met een leuk truitje er op ( of een ander soort broek ) Mijn haar moet ik wel doen anders heb ik stomme slag in mn haar en dat ziet er echt niet uit. En doe altijd wel een beetje mak up op. Oh en ik ben enorm recht voor mn raap ik zeg wat ik denk en denk dan pas na.. *oepsie*
Verlegen, vriendelijk, netjes, verzorgd maar het schijnt dat ik ook heel arrogant over kan komen terwijl ik dat absoluut niet ben. Ik ben eigenlijk iemand die altijd aardig wil overkomen bij iedereen
Spontaan, vlot, iemand met veel zelfvertrouwen ( altijd al...als kind helemaal) Ik houd ook heel erg van humor...de scarcastische en zelfspot. Vroeger was ik nog wel op de voorgrond in groepen. Maar tegenwoordig niet meer zo. Ik vind het leuker om alles wat rustiger te benaderen. Dus nog wel spontaan alleen iets gematigder.