Merk flesvoeding vs huismerk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Damay77, 26 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.700
    113
    He gets, nee dank je. Als ik het ruik is elke trek al weg. Maar ik kan me voorstellen dat er verschillen zijn.

(Niet dat opgewarmde moedermelk nou heel lekker ruikt, zeker niet als t in de vriezer is geweest)

Zuul, femkes en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb van de flesvoeding ook gedronken (wel in mix met warm water haha) wil wel proeven wat ik kind geef.

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Bij de jongste ben ik begonnen met Hero, maar ze bleef maar afvallen (net als de 3e die ook hero kreeg). Toen overgestapt naar nutrilon en ineens groeide ze als kool.

Maar ik moet zeggen dat ik het poeder van nutrilon ook fijner vond dan dat van bonbebe en kruidvat. En het klonterde niet (die andere 2 wel).

Ik gaf dus nutrilon omdat ik die voeding veel fijner vond, dan de goedkopere varianten. Niet omdat ik dacht dat het beter was. Vanaf nummer 2 ben ik overgestapt naar Hero.

4. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Bij de dure merken betaal je gewoon ook mee aan alle onderzoeken die zij uitvoeren. Het is niet voor niks dat als nutrilon een nieuwe versie uitbrengt, dat zij dan een jaar lang het patent hebben. Pas na 1 jaar mogen de kruitvat/jumbo etc. het namaken.

Overigens heb ik nu wel van meerderen gehoord dat kindjes die in het begin kruitvat krijgen, niet altijd genoeg binnen krijgen (meer afvallen en/of hongerig blijven) en met nutrilon wel. Waar dat aan ligt, geen idee.

Wij hebben bij onze twee oudsten tot een maand of 4 nutrilon gegeven en als er hapjes worden toegevoegd en de nutrilion is op, ga ik over op kruitvat. Tot nu toe is dat eigenlijk prima gegaan.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het is net waar je voor kiest. Soms kies ik bewust voor A merken. Denk aan koffie, wijn, cola Light, luierbroekjes en sommige andere dingen.
    Dat smaakt soms gewoon beter. Verder kies ik ook genoeg huismerken. Echt prima, denk aan voorraadkast dingen.
    Van voeding hier altijd AH bio gehad. Dronken beide kindjes hier prima op en ga ik bij nummer 3 ook geven.
    Belazeren vind ik overdreven. Het is gewoon echt een keuze.
    En in dit geval heb ik er niet het dubbele voor over omdat het hier zonder problemen erin ging en de jongens er goed op dronken.

Deel Deze Pagina