Hoi, Mijn zoontje is bijna 10 maanden en dan zou ik dus kunnen overstappen op Nutrilon 3. Op de crèche gaven ze aan dat zij de kinderen dan vaak gewone halfvolle melk geven. Tot welke leeftijd is het het beste om flesvoeding te geven? Nu krijgt hij het volgende; 7.00 180+6 10.00 fruit 12.00 2 BHM + 180+6 15.00 koekje, yoghurt, sap 17.00 avondeten 19.00 180+6 en daarna naar bed Indien ik gewone melk zou geven, hoeveel moet je dan geven? En moet je dan meer eten geven? Bedankt!
Ga gewoon over op gewone melk of thee ed. Hij eet gewoon met de pot mee.. Niet ingewikkelder maken dan het is
Wij bleven bij nr. 2. Nr. 3 bevat meer zetmeel voor een verzadigd gevoel. Maar dat hoeven ze helemaal niet te krijgen. Advies is vanaf 11 mnd gewone melk dus ik zou nog ff wachten.
Ik ben tot 11 maand nr 2 blijven geven, daarna fles voor fles over. Met 12 maand kreeg hij alleen nog gewone melk.. Eerst de lunchfles naar 120 cc koemelk Daarna ochtendfles naar 150cc koemelk of de pap ermee aanmaken. Als laatste de avondfles. Die we na een paar weken verruild hebben voor thee met melk.
Gewoon je pak opvolgmelk opmaken en dan met gewone koemelk beginnen. Eventueel eerst mengen. Hij eet verder goed, dus voegt kunstvoeding niet echt iets toe.