Deken MC Mura3?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laupa, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    We hebben een maxi Cosi Mura3 besteld, maar nu vraag ik me af of er in de ligbak een dekentje bijzit?
    Weet iemand dit misschien?

Ik zag namelijk bij Lief! een heel schattig dekentje, maar als er al een dekentje bijzit vind ik dat onzin natuurlijk.

2. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik zie nu dat het dekentje van Lief! 50% katoen en 50% acryl is.
    Kan dit wel voor een baby, of is 100% katoen beter?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

een dekentje moet 100% katoen zijn ivm warmte stuwing.

bij de mura zit een dekentje

4. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dankjewel voor je antwoord, weet ik meteen dat het dekentje van Lief! niets is ;)

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij hadden bij de mura 2008 een fleecedekentje gekregen.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    #6 jewe, 14 jun 2011
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
    Bij de Mura zit standaard een dekentje bijgeleverd in een kleur die matcht bij je wagen. En dat dekentje is ook niet 100% katoen. In de kinderwagen is het niet zo heel erg als het geen 100% katoen is. Je bent er namelijk zelf bij en je kunt regelmatig voelen of ze het niet te warm hebben.
    Acryl wordt gebruikt ter voorkoming van krimp en vervorming. Dus het dekentje van lief is ook zeker een goede deken om te gebruiken. De acryl zit ingekapseld in het katoen.

7. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Bij de mura zit inderdaad een dekentje die is ind niet van katoen. Heb het toevallig eergisteren gewassen. Voor de zomer kun je altijd een apart katoenen dekentje kopen en voor de winter de orginele gebruiken?

8. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik was net in de Lief winkel en heb toch een kleine deken gekocht, ik vond hem zo leuk....
    Wat jullie ook zeggen, in de kinderwagen ben je altijd bij en kun je in de gaten houden met de warmte.
    En omdat er een dekentje bij de kinderwagen al zit, heb ik er gewoon een als extra.
    Het is ook allemaal zo leuk die spulletjes voor de baby's!
    Tot 1 week geleden heb ik me goed ingehouden met shoppen, maar sinds we weten wat het wordt ga ik ook helemaal los.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je hebt gelijk ook :) Hier lag de baby altijd in mijn wrapper want die vond ik leuker (en dan het dekentje er ook over want het was koud, maar die zag je dan amper haha)

10. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb voor de kinderwagen nog een apart katoenen dekentje met lakentje gekocht. Als het straks echt koud is, dan kan het bijgeleverde fleecedekentje nog altijd gebruikt worden.

Deel Deze Pagina