hoi dames! ik heb een hele mooie babykamer gezien, maar daar moet je de bijpassende wandrek apart bijbestellen. Aangezien de muren in ons huis al bij wijze van spreken afbrokkelen als je ernaar wijst, willen en waarschijnlijk kunnen wij geen wandrek plaatsen. nou ben ik een beetje nieuwsgierig of er meer meiden ervoor gekozen hebben om geen wandrek te plaatsen boven de commode en waar je dan de eventuele spulletjes neerzet die je nodig hebt tijdens het verschonen/aankleden?
Wij hebben het zelf wel...maar ik kan me best indenken dat je bijv. wat mandjes op je commode zet...als die groot genoeg is. Daar zeg ik dan wel gelijk bij dat Finn vanaf een maand of 10 alles eraf begin te gooien...nu staat er alleen doosje met billendoekjes en die wordt ook 7321789x per dag op de grond gegooid. Misschien een boekenkast oid ernaast zetten...dat je daar mandjes of spulletjes inzet.
Ik heb wel een rekje, maar als je een flinke commode hebt, kun je het ook in de commode zelf kwijt In een leuk mandjes ofzo =]
ja das ook waar, ik heb die babykamer nu alleen nog vanaf beeldscherm gezien, maar ga zaterdag even naar de babydump zelf om even verder te snuffelen. hopelijk staat hij daar in de showroom en weet ik een beetje hoe groot die commode is een (boeken)kastje is idd ook wel een goede optie
Nooit een wandrek gehad bij dochter, nooit gemist ook. De luiers, doekjes en andere verzorgingsproducten had ik in mandjes op de kast staan. In eerste instantie op de commode maar die mandjes vielen op een gegeven moment steeds van de commode af.
we zijn eruit! we gaan toch voor een wandrek, wel zo handig toch en dan gebruiken we gewoon pluggen van 10 cm