Van onze eerste ben ik spontaan bevallen met 36.4 weken en in 3,5 uur tijd (in stuit). Ik ben nu weer zwanger, maar deze keer moet ik in een ac ziekenhuis bevallen ivm een hartafwijking bij de kleine. Omdat ik de vorige keer dus te vroeg ben bevallen, en heel snel, willen ze me deze keer inleiden, zodat ik in elk geval in het ziekenhuis ben en niet thuis al 'aan de gang' ga. Wie is van de eerste spontaan bevallen en bij de 2e ingeleid? Hoe heb je dat ervaren, wat was het verschil? Ik heb wel eens gehoord dat de weeen heftiger zijn bij een ingeleide bevalling. Herkent iemand dat?
hoi hoi ik ben van de 3e ingeleid eerste 2 waren gewoon wat mij is bij gebleven is dat de weeen pijnlijker en echt gemener zijn maar dat de bevalling zelf heel snel ging had bij de ingeleide bevalling ook meer naweeen en duurde langer voordat ik weer een beetje hersteld was 1 tip probeer nadat je ingeleid ben niet gelijk op te staan dat deed ik dus en viel toen flauw sorry kan je helaas niet vrolijker maken een ingeleide bevalling is geen pretje voor mij dan de andere bevallingen vond ik prettiger groetjes nathalie