Is 'ie er nog niet? HET topic der topics in januari? Dan doe ik het wel En? Wat zijn jullie goede voornemens? Ik heb er een paar en die wil ik echt behalen/volhouden. - certificaat nagelstyliste behalen - nog een (thuis)studie starten na behalen van bovenstaande - tattoo laten zetten maar de belangrijkste: - vriend ten huwelijk vragen (tenzij hij me voor is... )
Eehh... Mijn studie jaar goed afronden Stoppen met roken( niet nu, later) En een baan vinden Dat is het toch wel
- Gestopt blijven (roken) na mijn zwangerschap - Niet te veel aankomen tijdens de zwangerschap (dus geen 30kilo zoals de vorige keer, maar proberen te beperken tot Max 20kilo! Zitten ook stoppen met roken kilo's bi natuurlijk)
Lekker dik en rond worden, Een gezond kindje op de wereld zetten Beter op mijn geld letten Mensen niet meer achter hun kont aanlopen, maar HUN eens een keer initiatief laten nemen Vriendschappen beter onderhouden/tijd maken voor af te spreken als ik dit iemand heb beloofd
Na de zwangerschap lekker vlot weer op gewicht raken Nog meer genieten van mijn mannen (nu nog 2, straks 3) Meer bewegen (maar dat doe ik toch nooit....) Gestructureerder worden in bepaalde dingen (opruimen en zo), meer volgens vaste ritmes
Ik heb voor het eerst sinds jaren nog eens goede voornemens - eindelijk eens de foto's inplakken van onze kleine meid, nog geen enkele geplakt... - alle fotoalbums eens bijschrijven (en vanaf 2014 maak ik denk ik gewoon fotoboeken, veel simpelder denk ik) - meer bewegen, maakt niet uit wat (ook gedeeltelijk op aanraden van de ha omdat ik zo vaak migraine heb)
Mijn voornemens: - Samen met mijn partner aan onze conditie werken. Ik afvallen hij trainen. - Arabisch leren - Hard werken voor een nieuwe auto (hihi)
Meer sporten en gezonder eten. Na de vakantie in augustus is het allemaal wat minder geworden.. Dat vind ik toch wel zonde.
Inschrijven bij een sportschool. (Afvallen) Gezonder eten. (Minder snoepen enz) Baan vinden. Getuigschrift van Korte verhalen schrijven behalen. Kostuum maken voor Castlefest. Meer lezen (heb boekenkast vol boeken die ik nog moet lezen.)
Zwangerschapskilo's eraf werken.. Dus meer sporten en beter op mijn eten letten.. De discipline weer terugvinden dus En sparen zodat we hopelijk over niet al te lange tijd een huis kunnen kopen Meer afspreken met vrienden en familie
De laatste paar kilo's (3) kwijt raken (zijn er al 30 af) en dan op gewicht blijven. En veel bewegen om alles weer een beetje in model te krijgen
Als eerste nog 8 kilo afvallen! De eerste 8 zijn er al af, heb nog 2,5mnd de tijd want dan wil ik n jurkje uitzoeken voor de bruiloft van mn lieve broertje! Verder nog een nieuwe baan vinden, 1 juli loopt mn contract af dat niet verlengd wordt.... En beter aan mezelf denken het hele jaar!
Hmm, laat ik ze maar opschrijven, of dat ik ze kan waarmaken... Paar kilo kwijt, miv morgen aan werken! Betere balans proberen te vinden tussen werk en moeder zijn. Contacten met vrienden en familie beter onderhouden = meer tijd aan besteden Mijzelf ontwikkelen op werkgebied, mede door volgen van cursussen.