merk kleding smalle lange dame

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boxertjes, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    marjon lengte en gewicht van jou kindje komt overeen met mijn dochter. die is alleen net 1 geworden.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ze is idd wel smalletjes mijn dochter was toen al 6/7 cm langer maar gelukkig ook zwaarder. Ze is verder wel gewoon gezond denk aan amandelen dat kan veel schelen want gewicht is wel erg laag ik neem aan dat je hier al mee bezig bent (volle producten, extra jus, meer tussendoortjes ed) is ze altijd zo al geweest?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Triseleke , we zijn al bijna een jaar met haar aan het dokteren hiervoor , dieetiste , kinderarts ....nu zitten we te wachten voor een oproep voor een eetteam ..................

4. Triskele

Wat vervelend, ik snap wel dat alles haar te wijd is dan... Dus toch maar naaicursus? Dan kan je dingen maken en vermaken en uiteindelijk nog goedkoper ook...

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ben niet zo handig , hihihi , maargoed hopelijk is dat allemaal niet nodig en gaat het over een tijdje een stuk beter !!!!!!!!!

6. Triskele

Ik hoop het , knuf!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    thanx , komt wel goed ..............

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind jubel enorm smal vallen (maar wel lang).
    En mim pi kan ook lang vallen.

En dan kan je bijvoorbeeld wikkeljurkjes doen. Die kan je zo strak doen als je zelf wilt?

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja klopt , idd wikkeljurkje s, heb ik voor mijn meisje ook , die van de hema vallen ruim en di evan frends van de v&d zijn perfect voor mijn meissie !!!

merk Jubel ken ik helemaal niet ..

Deel Deze Pagina