Heb om 10.30 mijn eerste zangles, spannend! Ik ga 21 november trouwen en heb maandag besloten dat ik graag `the man i love` wil zingen voor mijn aanstaande, het probleem is dat ik niet weet of ik wel kan zingen dus straks krijg ik het oordeel van de juf... Ik hoop dat het gaat lukken..... Wie heeft er tips.... LIEFS nony
Ontspannen blijven en vanuit je middenrif/buik zingen... Stem niet forceren (knijpen) en rechtop staan. Heel veel succes! Leuk idee om voor je man een lied te gaan zingen *ROMANTISCH*
Wat leuk! Zeker doen! Tip, zing en adem vanuit je buik en geef volume, sta rechtop met schouders naar achter. Dan komt het zeker goed. Veel plezier. Groetjes, Mirelle.
Succes met je 1e zangles! Wat een heel leuk idee! Daar zal je aanstaande man zeker van opkijken! Echt leuk! Tips heb ik helaas niet voor je!
wat een leuk idee! Wij gaan volgend jaar augustus trouwen, maar ik durf dat niet hoor! petje af! hoe was je zangles trouwens?
Hey das een leuk idee! ik heb ook al een tijdje zangles en wie weet als ik we ooit gaan trouwen zing ik ook wel een liedje.. zelfs met les blijft het hard werken, veel technieken heb je niet zomaar onder de knie en goed zingen is topsport en fysiek echt pittig. je hebt niet zoveel tijd meer maar het komt vast goed. geniet ervan en veel plezier!
Het was zo leuk.... een hele lieve maar strenge juf, die vond dat ik het in me had, maar wat meer moet durven.... Volgende les staat alweer gepland, dus ik ge de komende dagen flink oefenen met mijn oefeningen.... Liefs nony
Dat je dat kan! En durft! Ik zou volgens mij als ik daar stond uiteindelijk geen woord meer kunnen uitbrengen. Zouden alleen maar tranen komen en dan krijg ik ook altijd zo'n huilstem...haha. Maar ik vind het hartstikke knap! Succes!
Mag ik je heel veel succes wensen Nony? Ik heb het zelf vorig jaar ook gedaan op mijn eigen bruiloft, maar ik zing al in een koor dus ik heb verder geen zangles gehad. Ik vind het super dapper van je! Toi toi toi. Liefs, Josien
Echt super al jullie lieve berichtjes... Ben ook wel zenuwachtig hoor, maar met de nodige begeleiding komt het vast goed... Wat heb jij gezonge josien? LIEFS nony
Ik heb gezongen 'You are the dream' van Ilse Delange. Een vriendin van het koor heeft gitaar gespeeld en ik heb gezongen. Ik vond het geweldig: een hele volle kerk en mijn man die dacht dat het koor een nummer zou gaan zingen. Toen ik opstond zat ie echt zo te kijken van 'Oh, oh, moeten we iets doen? Ben ik iets vergeten?' Dat gezicht vergeet ik nooit meer. Was alleen moeilijk (en die tip wil ik je wel geven): kijk niet te veel naar je geëmotioneerde familieleden. Mijn opa en schoonmoeder stonden te huilen dus ik heb naar een punt boven hen gekeken, zodat ik ze niet recht in de ogen hoefde te kijken. Succes hè! Josien
mijn tip: luister goed naar je zanglerares want die heeft er verstand van! enne... dapper man om te gaan zingen op je bruiloft. zet je tzt een filmpje op youtube?
wat geweldig zeg! ik heb ook altijd al dit idee gehad voor als ik ooit ga trouwen. ik ben echt geen nachtegaaltje maar wil dat dan zeker een keertje doen. Vooral veel plezier is mijn tip
ik heb ook gezongen op mijn bruiloft, een duet met iemand anders... come what may uit de moulin rouge. verder =heb ik sinds een paar weken zangles.