hypotheek van ING, al afgeschreven?

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hallo meiden.

Ik heb misschien een rare vraag, maar de mensen die een hypotheek hebben via ING ( of postbank ) is het er bij jullie al afgeschreven?

Bij ons namelijk nog niet, terwijl er wel geld op staat. En als het er niet word afgehaald krijgen we een BKR-registratie.

Alvast heel erg bedankt.

Liefs

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier ook ING hypotheek.
    Bij ons wordt het ook wel eens de derde van de maand afgeschreven. Dus ik zou je daar niet zo druk om maken. Net even gechecked en gisteren was het bij ons ook niet afgeschreven.

En hoezo krijg je gelijk een bkr registratie dan?

Wij zijn een keer geskimmed, complete rekening leeg en kon ook de hypotheek niet afgeschreven worden. Gelijk gebeld, maar geen probleem. Ze proberen het dan een week later nog een keer en we hadden echt geen bkr registratie.

3. skatjuh87

omdat we al 3 maanden achterlopen met de hypotheek. De 4e maand houd in dat we een registratie krijgen.

Maar op zaterdag word het normaal gesproken toch wel afgeschreven?

Liefs

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wij hebben dan wel geen hypotheek, maar wel huur wat via een ING rekening afgeschreven wordt en bij ons is er ook niks af. Vreemd, want het wordt altijd 's morgens op de 1e van de maand afgeschreven.
    We hebben net ons rekeningnummer gewijzigd, dus we dachten dat het daar aan lag, maar nu las ik dat er hier nog iemand is bij wie de huur niet is afgeschreven en nu jullie met de hypotheek, dus ik denk dat er gewoon iets mis gaat bij de bank. Hoewel de zorgverzekering er wel keurig af is gegaan.

Ik zou maandag ff afwachten en anders ff bellen!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow enne, volgens mij wordt er op zaterdag niets afgeschreven! Als mijn salarisdag bijvoorbeeld op zaterdag valt krijg ik het een dag eerder omdat er op zaterdag geen af- en bijschrijvingen plaatsvinden.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.168
    113
    Ik denk dat het dan gewoon maandag wordt afgeschreven. Het gaat er toch om dat je deze maand betaald, moet dat dan per se voor een bepaalde datum?
    Als het geld erop staat, en je kan dat aantonen, is er toch niks aan de hand?
    Ik heb geen hypotheek bij de ing, maar bij de rabo en daar kan het soms wel een week verschillen qua datum dat het afgeschreven wordt.

Maar wel vervelend dat je zo in spanning moet zitten in het weekend.:(

7. skatjuh87

ik heb toch maar even gebeld en het word idd na het weekend afgeschreven.

Dus is geregeld, thanx voor de antwoorden.

Liefs

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij ons wordt het soms de 1e afgeschreven maar vaak ook pas rond de 10e. mijn vriend krijgt zijn loon om de 4wk vandaar. als het geld er gewoon opstaat zullen de banken het misschien maandag wel afschrijven. we hebben er nog nooit problemen mee gehad en proberen het gewoon een paar dagen later nog is.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gelukkig dat het toch nog goed is gekomen :D

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    ING had volgens mij gisteren problemen, kon ook niet pinnen bij de pinautomaat van de ING, dus misschien is dat wel de reden dat er gisteren niks is afgeschreven...

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Fijn dat het in orde is nu.
    Niets leuks aan om daar op deze mooie dag stress van te hebben.

Deel Deze Pagina