Beste Verloskundige, ik ben in oktober gestopt met de pil daarna na 3 dagen een ontrekkingsbloeding gehad en netjes 30 dagen later (21nov) uit mezelf ongesteld geworden. Ik was heel erg blij dat alles op gang was gekomen! Voor ik met de pil begon had ik trouwens gewoon een hele nette cyclus van 28 dagen. Nu inmiddels ben ik 3 maanden en 5 dagen overtijd. En word overvallen door moeheid afentoe, en misselijkheid tegen het kokhalsen aan, veel plassen, dorst, enorme acne aanval gehad, heeel veel afscheiding, zeurderige pijn in mijn rechter heup vooral als ik een tijdje inde zelfde positie zit/lig, ongesteldheids krampjes zo nu en dan, ik vind dingen lekker ruiken die ik eerst vies vond en ga zo maar door. Ik heb 7 Feb een test gedaan en die was negatief. En ik had me er een beetje bij neergelegt maar mijn buik word steeds dikker/boller en ik heb zelfs wat straie op mijn rechter borst ze lijken ook wat groter en me tepels wat anders van kleur. Inmiddels ben ik heeel onzeker en in de war en weet niet echt meer wat ik moet doen. Maarja mijn vriend zegt ook je kan moeilijk wachten tot je met 9 maanden aan het bevallen bent. Dus wat zal ik nou doen naar de huisarts of toch nog een maand afwachten? Alvast heel erg bedankt..
Hoi Appelslakje, ik zou nog maar eens een test doen. Wellicht ben je nu toch ondertussen wel zwanger en heb je hier die klachten van. Als deze negatief is, zou ik het inderdaad nog een maandje aankijken en dan eens naar de HA gaan voor advies. op zich mag je lichaam 6 maanden wennen aan het ontpillen, maar vaak heb je dan tussentijds toch wel wat bloedverlies. Groetjes Brigitte