hallo ik ben wel eens beniewd welke namen jullie bij de naam van onze dochter vinden passen. wij verwachten een jongen Janelle & ... Edit: heb de dubbele banner verwijderd, je mag maar 1 plaatje of onderschrift in je bericht staan hebben. Liefs kathy
Ja wij vinden het ontzettend moeilijk! we vinden Leander ook wel leuk Janelle & Leander Janelle & Myron Janelle & .. jayden vind ik niet zo leuk ken een meisje die Jaden heet. alle reacties zijn welkom
ik zou voor Tygo gaan (idd, zonder de h.... hahaha) Maar verder weet ik geen namen.... (Alleen die we hebben verzonnen om in de toekomst zelf te gebruiken)
ja Ik vind het ook ontzettend moeilijk! namen die we mooi vinden: Janelle & Leander Myron Jannick Julian, Julien vind ik ook heel mooi! Jonathan Tycho ( zo geschreven , maar geen topper) Kan dan wel Janelle en dan nog een voornaam met de J ? bv Janelle & Julian
Dat kan wel, maar voor het gemak voor later ivm post ed kun je van de J een Y maken, klinkt hetzelfde maar ze krijgen dan niet dezelfde voorletters.
Ik persoonlijk vindt dat heel goed gaan 2 dezelfde voorletters. Julien is trouwens ook heel erg mooi ja. Liefs Angela.
hallo.. We vinden Jannick / Yannick heel erg mooi, maar ook Julien ( net iets leuker als Julian) ook Myron vinden we echt super! Leander is afgevallen, er is bij kennissen een Lander geboren! Tycho vind mijn man niet mooi en Jonathan vinden we wel mooi maar Janelle & Jonathan klinkt dat wel? een heleboel commentaar dus kunnen jullie nog ff helpen?