hoi hoi, aangezien onze andere auto kapot is moeten we opzoek naar iets anders. Ik ben niet zo op gek op een grote auto en vindt de corsa helemaal te gek. Maar nu is mijn vraag past er goed een kinderwagen in de kofferbak??? Ik krijg de mutsy 4rider alvast bedankt
ik heb zelf een opel corsa uit 2007 en ik heb al moeite met mijn maclaeren buggy! die past er net in... ik heb zelf een mutsy 4-rider gehad dus ik weet waar het om gaat mee krijgen lukt zoiezo maar dan moet je de achterbank aan 1 kant plat gooien.
ik heb een astra gehad uit 1998 en dat ging perfect! maar die kan je niet vergelijken met die nieuwe... hmmm wanneer krijg je de kinderwagen? dan ga je gewoon passen bij de autogarage
5 mei dus nog 2,5 week. wou echt dat ik hem nu al had en ken ook zo niemand die hem hier in de buurt heeft anders kon ik die zo ff lenen
Ik heb een 5 deurs opel corsa uit 2007 en daar gaat het onderstel van een quinny buzz en een quinny zapp in, dan wel op z'n kant maar ze gaan er allebei in. Weet niet precies hoe groot jou kinderwagen is maar deze passen er samen in.
Afmetingen buzz: 101.5 x 85 x 64 cm, Ingeklapt is het 80 x 20 x 60 Afmetingen Zapp ingeklapt: 69 x 27 x 30
Wij hebben de nieuwste opel corsa. Ik weet niet of die afmetingen van die kinderwagen een beetje gelijk zijn aan die van de bugaboo, maar van onze bugaboo moeten we een wiel afhalen en dan past ie erin. Nu hebben we niet meer de wagenbak erop, maar ik denk dat die er niet bij zou passen. Die had dan op de achterbank gemoeten.
Hier heeft manlief een opel corsa maar mn bugaboo past er niet zo in, de wielen moeten eraf dan wil het maar dan heb je je kofferbak compleet vol. Ben blij dat ik een grote auto heb want hoef mn wagen niet eens in te klappen gewoon erin parkeren haha
Mijn moeder heeft een opel corsa van 1 jaar oud. Het nieuwe type dus. Ze heeft een 4 deurs. Maar wat ik erg vind tegenvallen...is dat de buggy (maclaren quest) er niet in de breedte, plat in de kofferbak past. Dat past wel in mijn veel kleinere chevrolet matiz! Ook het onderstel van de bugaboo paste wel in mijn kleinere auto maar niet in de corsa! Verder rijdt ie prima!