Gillen (baby 11 maanden)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Druif78, Jul 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Onze meid van 11 maanden gilt heel vaak en heel hard en echt zo hard dat het gewoon pijn aan je oren doet.
    Ze gilt uit enthousiasme, als ze moe is, maar ook uit frustratie of ongeduld. Laat ze nou net heel ongeduldig van aard zijn :D
    Dus als ze even moet wachten op haar eten gilt ze heel hard. Als ze iets wil pakken waar ze niet bij kan, als ze blij is, maar ook als ze vermoeid raakt gilt ze ook vaker ( want vaker gefrustreerd, korter lontje)
    Bovendien vaak gefrustreerd, want ze trekt zich tegenwoordig aan van alles op, maar kan nog niet terug en lopen langs de tafel wil ook nog niet zo snel als madame wilt. Ik begrijp dus erg goed waarom ze gilt, ze kan zich ook niet anders uiten.
    Maar de frequentie en het volume.... we worden er stapelgek van! Is er een manier om haar op een andere manier te laten uiten?

2. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ons zoontje deed dit rond de 11 maanden ook heel erg.
    Volgens mij is negeren het beste, want als wij er iets van zeiden en geschokt zijn kant opkeken bleef hij aan de gang:)
    Hij doet het nu nog heel soms

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha Elin gilt sinds een week ook van enthousiasme. Incl. zwaaidende armpjes. Ik negeer het idd ook.kan haar wel uit leggen dat het te hard is maar dat snapt ze toch niet. Gaat als het goed is weer vanzelf over.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ja, negeren dacht ik ook wel aan en dan bij gillen uit frustratie, alleen reageren als ze stil is... maar aan de andere kant wil ik ook niet negeren dat ze iets kenbaar wil maken, snappie? Dat is het m vaak.

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier ook. Ons meisje is nu bijna 9 maanden.
    Negeren en zelf zacht blijven praten. Meer kun je niet doen, want het begrip 'ssst, niet zo hard gillen!' hebben ze nog niet.
    En zolang het uit enthousiasme is... ach, dan ben ik maar blij dat we een vrolijk meisje hebben.
    (ook wel uit frustratie soms, maar dat vind ik dan meer zielig voor haar. Lijkt me niet niks iets te willen, maar er niet te kunnen komen of er niet bij te kunnen)

6. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik probeer haar nu maar haar zin te geven juist op het moment dat ze niet gilt in de hoop dat ze snapt dat het niet veel zin heeft. Uit gewoonte roep ik al snel: sssssttt!!!! Niet zo hard! Maar ja, dat heeft niet zo veel zin, haha!

Share This Page