batterij van iPhone4s gaat zo snel leeg

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb sinds dinsdag een nieuwe iPhone 4s superleuk ding maaaar die accu gaat zo snel leeg ik begrijp er niets van , vannacht opgeladen 5:30 van de lader af en om 11uur vanmorgen was hij nog maar 20%:$ vol , ik was aan het werk dus zit er niet constant mee in mijn handen te spelen :D

dus opgeladen op mijn werk , 15:30 was ik thuis en nu is hij weer leeg .
    ben ik de enige die dit probleem heeft of zijn er meer en heb je de oplossing / bij mn blackberry heb ik een nieuwe ccu gekregen , na 14maanden was de batterij gewoon op mar die kan ik nu niet vervangen :(

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee ik heb dat echt niet. Zelfs als ik regelmatig facebook/email ed check kan ik er denk ik wel ongeveer 12 uur mee doen.
    Denk niet dat dit goed is.

3. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik heb geen Iphone, maar lijkt me niet normaal dat je hem 3x op een dag op zou moeten laden! Ik doe zelf bijna 2 dagen met mijn HTC (sensation XL), en dan ben ik wel veel online / whatsapp / facebook, en mp3 luisteren...

Ik zou het even aankaarten, waarschijnlijk heb je de pech een van de zoveel telefoons te treffen met een slechte batterij erin.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb dat soms ook. Heb een HTC sensation en ben ook niet echt te spreken over de batterij.

Gebruik je al een task killer? Dat kan ook een hoop schelen, dan draaien er niet onnodig veel programma's.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou ik zou toch echt even terug gaan hoor! Dit is niet zoals t hoort

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Het volgende zou moeten helpen

- als eerste updaten naar de laatste ios versie, 5.1
    - daarna moet je in instellingen en dan bij locatievoorzieningen alleen maar de dingen aanzetten wat nuttig is anders blijft hij continu de locatie bepalen en dat vreet stroom
    - blue tooth uitschakelen
    - eventueel wifi uitschakelen en dat je dit dan handmatig doet

Succes! :)

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    wat is een task killer ? ik had wifiook al uitgezet op mn werk en facebook, twitter en hyves uitgezet maar toen liep ie nog gewoonleeg :(

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Task killer zit meestal wel iets van op je telefoon, ik heb op mijn Android telefoon Advanced task killer en Battery dr Saver. Kan je even zoeken in de app store misschien, weet niet hoe het bij IPhone heet.

Ik heb trouwens een paar maanden terug een nieuwe batterij gehad, want soms werd ie erg warm en bleef warm ook als mijn telefoon uit stond, batterij was dan ook binnen 2 uur ineens leeg. Nu gaat ie meestal wel langer mee, maar ik vind het nog niet denderend.

9. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Hier geen probleem met mijn iphone 4s.
    Kan er makkelijk een hele dag mee doen,wifi staat aan,zit regelmatig op facebook,whatsapp of nieuwsapp's.
    Als ik een spelletje speel gaat de accu wel sneller leeg.
    Update naar 5.1 nog niet gedaan.
    Dus dit lijkt me toch niet normaal en zou zeker terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht heb.

10. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb even gekeken , hijis al geupdated naar ios 5.1
    heb nu de locatiedinges uit gezet dus ben benieuwd ,

de telefoon wordt ook wel warm als hij geladen wordt .
    ikga morgen even naar de winkel :)

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Mijn zus had ook problemen met haar 4s! Er schijnt een lijn geweest te zijn die niet helemaal lekker uit de productie kwam, het maandagochtend-model zeg maar. Ook batterij erg snel leeg! Ze heeft de klantenservice gebeld en mocht em laten omwisselen, was een bekend probleem. Ze heeft toen direct een nieuwe telefoon gekregen!

12. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb hetzelfde! Heeel irritant! Zet ook regelmatig alles uit maar niks lijkt te werken..

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb ook de 4s en zit regelmatig op facebook en whatsapp en zp met dat ding maar toch gaat ie wel dag mee hoor zonder op te laden soms zelfs anderhalf dag

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tjee ik heb sinds een week de iPhone 4s. Moet hem dagelijks opladen en vond dit al veel (heb altijd een simpele Nokia gehad zonder internet) ik zie nu dus ook dat het vrij normaal is om hem elke dag op te moeten laden. Mijn vriend heeft de iPhone 4 en deed in het begin wel langer met een batterij. Wel zei hij dat ik hem een paar keer volledig leeg moest laten lopen om de batterij te activeren! Jou drie keer op een dag zou voor mij dus zeker een rede zijn om er mee terug te gaan!!!

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vroegere iPhone was ook altijd snel leeg maar zo snel ook weer niet. Ik kon er meestal een halve dag mee doen.

Met mijn Galaxy Note doe ik ongeveer een dag maar in alle eerlijkheid, het hangt er ook vanaf wat je allemaal er mee doet. Ik zit regelmatig echt de hele dag op dat ding te facebooken, op nu te discussieren, spelletje te doen etc. Dan is ie toch ook wel snel leeg. Dat is toch wel een beetje inherent aan smartphones ben ik bang.

Wat misschien wel een goeie tip is, is Juicedefender installeren. Die sluit dingen af als je die niet gebruikt (merk je helemaal niets van) en daardoor gaat je batterij ook langer mee.

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik zou inderdaad even terug gaan.

En ik weet niet of je de apps allemaal afsluit?
    Die kan je uitzetten door 2x op de homeknop de klikken, en dan komen ze allemaal onderin te staan, dan moet je 1 app even ingedrukt houden en dan gaan ze schudden, en dan op die onderste balk alles wegklikken. (op kruisje).
    Dan sluit je alles af, dat kan ook besparen op batterij.
    Maar goed ik weet natuurlijk niet of je dat al doet of niet.

Maar goed dan nog gaat het wel erg snel!! Want ook als ik mijn apps niet allemaal afsluit kan ik er wel een dag mee doen.

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Sluit je alles weg af?

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zit heel veel op mijn iphone en moet hem enkel savonds even opladen. smorgens komt hij van de lader a en kan weer heel de dag mee.

19. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooh dat heb ik nu net gedaan hij is nu100% dus ga het eens proberen thnx

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Zet je wel eens alle apps uit??

Dubbel drukken op de middelste knop ( nouja enige knop ook haha)
    dan verschijnen alle dingen die op de achtergrond draaien. Eventjes 1 ingedrukt houden en komt er zo stopbrodje bij, daar druk je op, totdat elke app weg is. Dan draait er niks meer.
    Alles doet het nog wel gewoon hoor, maar dat zijn de dingen die op de achtergrond draaien en je batterij leegvreten

Deel Deze Pagina