Merken jullie mannen wel eens veranderingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door alecia, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nee hij ziet het niet, hoe schoon ik het huis heeft gemaakt hij ziet niks.

Heb nu lang blond haar echt waar als ik het in stekels zou knippen of zwart zou verven ziet hij het zeker weten nog niet;)

maar heb me erbij neergeled denk dat het typisch mannen is :p

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hier wel een typische man. Lege pakken aan de linkerkant van het aanrecht. Altijd kruimels op het aanrecht laten liggen. Jas bij thuiskomst over de stoel i.p.v. kapstok. Overal in huis schoenen. Kleren naast het bed gooien. Rotzooi in kledingkast maken.

Hij verwacht van mij niet dat ik het opruim maar ik erger me er wel aan. Of ik moet er wat van zeggen, dan ruimt hij het (soms met enig gemopper) zelf op. Of ik ruim het maar op. Hij werkt ook 80 uur p wk en ik 24.

Verder altijd respectvol. Als ik niet zo lekker gekookt heb zegt hij nog dat hij het heerlijk vindt en als hij even geen schone sokjes meer heeft dan zet hij zelf de was aan. Welliswaar met alleen zijn eigen kleren haha. Maar hij doet het wel.

Als ik hem wat vraag doet hij het ook hoor. Nu met de zwangerschap maakt hij alles netjes schoon.

niet zo heel vee te klagen dus.

Mocht hij OOIT tegen mij zeggen dat ik iets op MOET ruimen dan zal ik letterlijk zijn kleding in zijn koffers stoppen en deze netjes op straat zetten voor hem. Hij hoeft mij niet te gaan vertellen wat ik moet doen.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha dat ken ik! eigenlijk doe ik altijd de was, das echt mijn ding en laatst had ik een berg sokken en ondergoed van hem gewassen maar nog niet in de droger gestopt, zegt ie dat hij zelf even de droger aanzet voor een paar schone sokken, kom ik de volgende dag boven bij de droger, heeft ie 1 paar sokken en 1 onderbroek in de droger gedaan ipv van al het wasgoed ;) hij heeft het duidelijk (nog) niet uitgevonden :D

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha die is helemaal mooi! Hij heeft in het begin wel dingetjes van mij gewassen maar toen had ik regelmatig gekrompen of verkleurde kleding. Ik heb hem toen verboden om ooit nog iets van mij te wassen. Hij heeft ook ooit een cashmir trui op 60 graden gewassen en in de droger gestopt. Ik kon hem bijna als sleutelhanger gebruiken. Dat soort dingen doe ik dus liever voortaan zelf. ;))

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    jeetje het had mijn man wel kunnen zijn!!!

zijn kledingkast ruim ik niet meer op, ik pleur de opgevouwen was gewoon bovenop de rotzooi, en eens per zoveel maanden verzoek ik hem zelf zijn kast eens te ordenen. Maar ja een week later had ie een shirt nodig wat onderop lag en je raadt het al, dan trekt ie het gewoon uit de kast, zodat de hele stapel omvalt en zo gaat dat dan verder. Ik maak me er niet meer druk om.

wat zou dat toch zijn dat mannen dat doen, dat ze écht niet zien dat ze overal een troep achter laten...

Oja en over het wassen, ik heb een heel schema gemaakt en dat hangt netjes uitgeprint bij de wasmachine, zo weet hij precies wat hij moet doen met welke was, maar tot nu toe heeft hij alleen nog zijn eigen kleding, de handdoeken of het beddengoed aangezet. dat is wel veilig genoeg, daar kan hij niet zoveel aan verprutsen haha.
    Straks die babywasjes, oei, ik hou mijn hart vast, hoop dat ik ze zelf kan doen of anders de kraamverzorgster...

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij heeft hints geven als je iets van een man wil niet zoveel zin. Acht van de tien mannen snappen de hint toch niet. En van die twee die het wel snappen denkt minimaal één; "Ik trek me niks aan van die hints, dan moet ze maar duidelijk zeggen wat ze wil!" ;)

Wij hebben echt de afspraak om duidelijk te zijn tegen elkaar. Dat voorkomt zoveel irritaties! We zijn ook eerlijk als het gaat over koken. We gaan echt niet tegenover de ander doen alsof het eten lekker was, als het nergens naar smaakt. Het klinkt wel heel lief en beleefd om er over te liegen, maar wat schiet je ermee op? Ik hoop heel lang bij mijn lief te blijven, maar ik heb geen zin om tot mijn 80e beleefd maaltijden te gaan zitten eten die ik echt niet lust. En dat gun ik hem ook niet.

7. Writer

Writer Niet meer actief

mijne ziet ook niks als schoon heb gemaakt daarom doe ik dat wanneer hij thuis is;)

ik irriteer me dood aan dingen die hij doet , of juist niet voorbeeld , tandenpasta zonder dop laten elke ochtend word er gek op , als wat van zeg gaat paar dagen goed daarna niet meer

ook gel zonder deksel , hij gebruikt grote pot gel waar dus een deksel op moet

nu vraag ik waar kan ik leuke boordtjes of stiekers kopen met teksten op bijvoorbeeld( bij de gel( aub deksel erop na gebruik) of met tandenpasta ook , zal mij badkamer vol zitten als maar werkt;)

Deel Deze Pagina