boxspring kopen waar moet ik aan denken

Discussie in 'De lounge' gestart door lolly, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    De titel zegt het eigenlijk al wel.
    wij willen graag een boxspring gaan aanschaffen maar waar
    moeten we rekening mee houden en wat is wel en wat is juist niet praktisch.

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.

2. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik heb een boxspring met 2 aparte matrassen, en dat vind ik zo vervelend! Iedere keer gaan de matrassen uit elkaar, dus we moeten ze iedere avond weer tegen elkaar aanschuiven.

Ik zou dus een bed kopen met 1 matras, of ze moeten een goede oplossing hebben voor 2 aparte matrassen!!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou inderdaad 1 matras doen. De boxspring zelf bestaat dan wel uit 2 delen, maar je legt er een laag bovenop. Dat is je matras. Maar dat zullen ze je in de winkel wel vertellen denk ik.

Verder zijn er voor zover ik weet niet echt bepaalde zaken waar je op moet letten. Het is gewoon even zelf uitproberen wat je lekker vindt liggen. Wij hebben een hard matras en ik vind die al meer dan zacht genoeg. Dus persoonlijk zou ik daarvoor kiezen, zeker voor een man.

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    wij hebben kort geleden een Boxpring aangeschaft..

We zijn bij beterbed naar binnen gestapt, die hadden uitverkoop.. Nu was het bed nog prijzig omdat wij dus andere matrassen namen.. Je hebt binnenvering, pocketvering en weet ik wat voor matrassen, maar wij hebben ons daar laten informeren..
    Wij hebben nu eentje met traagschuim of koudschuim.. Ik zou je gewoon laten informeren!

En een matras is echt een goede tip want dat hebben wij ook en je hebt nergens last van :)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben wel 2 matrassen (de een is harder dan de andere volgens mij, maar dat leggen ze in de winkel wel uit). Ik doe er gewoon 1 groot hoeslaken om en dan heb je dat probleem dat ze uit elkaar schuiven ook niet.

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

wij hebben onze boxspring ook bij beter bed vandaan. En ons oude 2 persoonmatras hebben we erop gelegd. En dat gaat super. Wij houden er ook niet van om aparte matrassen te hebben. Alleen hebben wij er wel een antislipmat onder liggen omdat anders het matras alle kanten opvliegt.

Succes met uitzoeken!
    Dit is ons bed alleen dan niet electrisch verstelbaar!

7. kili

kili Niet meer actief

Hoi, ook wij hebben een boxspring.
    2 aparte matrassen. Ik een middel en mijn vriend een harde qua hardheid. We hebben een topdekmatras eroverheen. Is prima te doen.
    Verder hebben wij een groot bed, maar dat is niet specifiek voor een boxspring.
    Succes met uitzoeken !

Liefs,

Kili

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wij hebben nu een maand onze boxpring we hebben 2 losse matrassen en 1 grote topmatras (8cm) wij zijn alles winkels in de buurt lang gegaan om te kijken welke het beste lag en waar het bed het goedkoopste was. wij hebben trouwens ook overal geprobeert om korting te krijgen ;) wij hadden zoiets nee heb je ja kun je krijgen want meestal doen ze wel wat van de prijs af.

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Als je voor een goedkopere boxspring gaat, vraag dan wel naar de duur van de matrassen. Vaak liggen er matrassen op die maar 50 euro kosten en die gaan maar een jaar of 3 mee. Als je dan zelf nog goede matrassen hebt, kan je gerust die gebruiken, scheelt ook weer in de prijs van de totale boxspring ;)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waar je ook rekening mee moet houden, is hoe lang jij en je partner zijn.... Mijn vriend is 1.95 m. Wij wilden graag een boxspring van 2.20 m. Wij bij Beterbed naar binnen, want die hadden boxsprings in de aanbieding. Blijken er geen boxsprings gemaakt te worden van 2.20 m. Dus moesten we tot onze teleurstelling toch voor een gewoon bed gaan...

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Bekijk bijlage 14910

Nou we zijn eruit deze is het geworden.

We hebben gekozen voor 160 breed met 1 matras
    Dit matras kon eventueel kon je ook krijgen in 2 hardheden
    en dan verwerkt in 1 matras.
    We hebben gekozen voor een pocketvering toplaag.
    De kleur wordt espresso bruin.

Ik ben erg benieuwd nog een paar weekjes wachten dan wordt het geleverd.

Deel Deze Pagina